news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه اکتبر ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

 

ماه اکتبر از راه رسیده و سریال‌های پاییزی با شدت تمام به تلویزیون برمی‌گردند. بعضی از سریال‌ها بعد از وقفه‌ای چند ساله راه خود را به تلویزیون پیدا می‌کنند و بعضی از عناوین معروف هم آخرین فصل خود را تجربه می‌کنند. در بین تمام شبکه‌ها اما در این ماه دست شبکه CW پرتر است. سریال‌های پرطرفدار خود را برای این ماه آماده کرده و اگر از هواداران سریال‌های این شبکه هستید، ماه شلوغی را پیش رو دارید.

در این ماه ستارگانی نظیر هلن میرن، جسیکا بیل، استنلی توچی، رجینا کینگ، جرمی آیرونز و اندرو اسکات به قاب تلویزیون می‌آیند. مطابق هر ماه لیست جذاب‌ترین سریال‌های جدید را برایتان آماده کرده‌ایم. و در انتها لیست سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها این ماه می‌آید را می‌توانید مشاهده کنید.

 

تقریبا خانواده (Almost Family)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۱ اکتبر (۹ مهر)

داستان سریال جدید شبکه فاکس داستان سه زن است که بر حسب اتفاق متوجه می‌شوند خواهر بیولوژیکی هستند. بریتنی اسنو، مگالین اکیکونووک و امیلی آزمنت نقش این سه خواهر را بازی می‌کنند که ماجرای هولناک یک سواستفاده پزشکی را البته با داستانی سبک‌سرانه روایت می‌کنند. نقش دکتر بدذات را هم تیموتی هاتون ایفا می‌کند.

 

بت‌وومن (Batwoman)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۶ اکتبر (۱۴ مهر)

این یکی، یکی از سریال‌های پر سر و صدای ماه‌های اخیر بود که حواشی زیادی پیرامون گرایشات جنسی شخصیت بت‌وومن یا زن خفاشی با بازی روبی رز شکل گرفت. به هر حال این سریال رنگ آنتن را به خود دید و قسمت اول آن پخش شد. در این سریال بعد از ناپدید شدن بروس وین، کیت کین تصمیم به پوشیدن لباس بتمن و ارائه نقش شنل پوش و مبارزه با تبه‌کاران می‌گیرد. روبی رز سال گذشته در قسمت کراس اور ارووِرس نیز همین نقش را ایفا کرده بود.

 

اولیه (Primal)

شبکه: Adult Swim   تاریخ پخش: ۷ اکتبر (۱۵ مهر)

سریال انیمیشن جدید شبکه ادالت سوییم به دوران ماقبل تاریخ می‌پردازد. کارگردان آن گندری تارتاکوفسکی است و داستان آن مربوط به زمانی می‌شود که انسان‌های اولیه و دایناسورها همزمان با هم زندگی می‌کنند. این سریال قرار است نشان بدهد صرف نظر از شکل و اندازه، در یک محیط رقابتی بقا برای همه موجودات دشوار است. این سریال که دیالوگی ندارد، در فصل اول شامل ده قست می‌شود.

 

ننسی درو (Nancy Drew)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۹ اکتبر (۱۷ مهر)

«ننسی درو» کارآگاه مشهور، در جدیدترین سریال شبکه CW یک دانشجوی تازه وارد است که درگیر حل یک معمای جنایی می‌شود و به همین خاطر مجبور می‌شود از دانشگاه فاصله بگیرد. در این سریال که در زمان حال اتفاق می‌افتد، کندی مک من نقش ننسی را بازی می‌کند و این اولین اقتباس تلویزیونی در سال‌های اخیر از این شخصیت محبوب است.

 

آیا از تاریکی می‌ترسی؟ (Are You Afraid Of The Dark?)

شبکه: Nickeldeon   تاریخ پخش: ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر)

سریال کلاسیک ترسناک کودکان، تولدی دوباره در شبکه نیکلدئون یافته. همین شبکه قبلا دو بار نسخه‌ای از این داستان را به روی آنتن برده. این جدیدترین نسخه اما مینی سریالی سه قسمتی‌ست که هر قسمتش یک ساعت بوده و تا هالووین هر هفته جمعه‌ها یک قسمتش از این شبکه پخش می‌شود.

 

هیپ هاپ: آهنگ‌هایی که آمریکا را تکان دادند (Hip Hop: The Songs That Shook America)

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)

جدیدترین سریالِ تحت عنوان «آینده‌نگرانِ» شبکه AMC پیرامون آهنگ‌هایی از تاریخ معاصر آمریکا می‌گذرد. پدیده‌های اجتماعی که منتج به این آهنگ‌ها شدند و آن‌هایی که از این آهنگ‌ها تاثیر پذیرفتند را بررسی می‌کند. سریال با آرتیست‌های صاحب آهنگ‌ها و کسانی که درگیر ساخت این ترانه‌ها بودند هم به گفتگو می‌پردازد. از جمله آن‌ها چهره‌های فوق‌العاده معروفی مانند کانیه وست، کویین لطیفا، ران دی ام سی و کندریک لامار را می‌توان نام برد.

 

چرا نفرت می‌ورزیم؟ (Why We Hate)

شبکه: Discovery   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)

گیتا گندبیر و سم پالند این سریال شش قسمتی را برای شبکه دیسکاوری کارگردانی کرده‌اند. سریالی که به تحقیق پیرامون دلایل کشش انسان‌ها به سوی نفرت می‌پردازد. تهیه‌کنندگان معروف آن الکس گیبنی و استیون اسپیلبرگ هستند. و سریال از متخصصان کمک می‌گیرد تا نشان دهد نفرت چگونه شکل عمومی به خود می‌گیرد، خواه در موارد ورزشی باشد یا در حملات نژادپرستانه و یا نسل‌کشی‌های حکومتی.

 

لایم‌تاون (Limetown)

شبکه: Facebook Watch   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)

این سریال درام بر اساس یک پادکست تخیلی معروف ساخته شده و در آن جسیکا بیل و استنلی توچی به ایفای نقش پرداخته‌اند. بیل نقش لیا هادوک را بازی می‌کند که یک خبرنگار رادیو است که به تحقیق درمورد ناپدید شدن مرموز صدها نفر در کارخانه‌ای در اطراف تنسی می‌پردازد. خالق پادکست اصلی، زک اکرز و اسکیپ برونکی به عنوان نویسنده در این سریال هم همکاری کرده‌اند. نویسنده‌ی دیگر سریال جاش اپلباوم (نویسنده «ماموریت غیر ممکن: عملیات شبح») است که به عنوان شورانر سریال هم فعالیت می‌کند.

 

تریدستون (Treadstone)

شبکه: USA   تاریخ پخش: ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)

به دنبال موفقیت سری فیلم‌های جیسون بورن، این سریال هم به شبکه USA آمده تا به عنوان پیش‌درآمدی به آن مجموعه به روی آنتن برود. این سریال به اتفاقاتی که منجر به شکل گیری برنامه تریدستون در CIA شد می‌پردازد. خالق آن تیم کرینگ خالق سریال «قهرمانان» است و قسمت پایلوت آن را رامین بحرانی کارگردانی کرده.

 

در جستجوی آلاسکا (Looking For Alaska)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

بر اساس رمان جان گرین نویسنده مشهور ساخته شده و به ماجراهای مایلز با بازی چارلی پلامر می‌پردازد که دانش‌آموزی تازه‌وارد در یک مدرسه شبانه‌روزی طبیعت محورانه است. در آنجا با آلاسکا با بازی کریستن فروست آشنا می‌شود، هم‌کلاسی‌ای که بسیاری از الویت‌های زندگی مایلز را در طول این سال تحصیلی تغییر می‌دهد. علاوه بر مشکلات دوران نوجوانی و احساسات و تغییرات دوران بلوغ و مسائل دبیرستانی، مایلز و دوستانش باید با حوادث غیرمنتظره‌ای که همه چیز را تغییر می‌دهد روبرو شوند.

 

عشق مدرن (Modern Love)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

سریال که فرمت آنتولوژی دارد، به دراماتیزه کردن پرطرفدراترین داستان‌های عاشقانه از ستونی به همین نام در روزنامه نیویورک تایمز می‌پردازد. کارگردان آن جان کارنی است و گرچه بعضی از قسمت‌های آن به سبک کمدی رمانتیک‌های سنتی نزدیک است اما بیشتر قسمت‌هایش تفاوت‌های مهمی با ساختار مورد انتظار رمانتیک دارند. ستارگان معروفی در آن حضور دارند از جمله ان هتوی، تینا فی، اندی گارسیا، اد شیرن و اندرو اسکات.

 

زندگی با خود (Living With Yourself)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

در این سریال کمدی سیاه جدید تنفلیکس پل راد نقش فردی را بازی می‌کند که سراغ یک روش تجربی جدید می‌رود تا زندگی خودش را بهبود ببخشد، اما متوجه می‌شود که به این منظور با یک نسخه‌ی بهتر از خودش جایگزین شده و حالا باید برای پس گرفتن زندگی و خانواده‌اش بجنگد. خالق آن تیموتی گرینبرگ است و از سایر بازیگران آن می‌توان به ایزلینگ بیا و آلیا شاکت اشاره کرد.

 

نگهبانان (Watchmen)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)

با اقتباس از رمان گرافیکی معروف و محبوب آلن مور، این سریال دهه‌ها بعد از داستان اصلی نگهبانان و فیلم پرطرفدار زک اسنایدر با همین نام جریان دارد و به شرح ماجراهای کالواری می‌پردازد. گروهی که از رورشاک الهام گرفته‌اند و پس از سال‌ها خاموشی حالا به دنبال رقم زدن اتفاقاتی عظیم هستند و توجه نیروی پلیس را به خود جلب می‌کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، پلیس محلی با گروهی از قهرمانان نقاب پوش همکاری می‌کند. از ستارگان آن می‌توان به جرمی آیرونز، رجینا کینگ، ایمی اسمارت، تیم بلیک نلسون و هونگ چائو اشاره کرد.

 

کاترین کبیر (Catherine The Freat)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر)

جدیدترین همکاری شبکه‌های معظم HBO و SKY («چرنوبیل» همکاری قبلیشان بود) بر روی زندگی امپراطور قرن هجدهم روسیه تمرکز می‌کند. بانو هلن میرن، یک نقش‌آفرینی دیگر به مجموعه نقش‌آفرینی‌هایش از حاکمان اروپایی اضافه کرده و دوران کاهش قدرت کاترین کبیر را به تصویر کشیده. جیسون کلارک دیگر ستاره سریال است که نقش گریگوری پوتمکین معشوق کاترین را ایفا می‌کند. این سریال چهار قسمتی به ریشه‌های همکاری شکل‌دهنده‌ی این امپراتوری می‌پردازد.

 

شاخص فلاکت (The Misery Index)

شبکه: TBS   تاریخ پخش: ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر)

یک مسابقه‌ی تلویزیونی با اجرای جمیلا جمیل و همکاری چهار ستاره‌ی شوی شوخی‌های غیرعملی است که از شبکه TBS پخش می‌شود. در هر اپیزود شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند خود را با شرایطی غریب و غیرقابل سازگاری‌ای از مقیاس صفر تا صد تطبیق دهند. تیم‌ها با کمک مشاوران، به مقابله با یکدیگر می‌پردازند و باید سعی کنند بیشترین امتیاز را به دست بیاورند.

 در ادامه لیست سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را مشاهده می‌کنید.

 

بابت از دست دادن همسرت متاسفم (Sorry For Your Loss)

فصل ۲

شبکه Facebook watch   تاریخ پخش: ۱ اکتبر (۹ مهر)

 

دهان گنده (Big Mouth)

فصل ۳

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ اکتبر (۱۲ مهر)

 

لیست سیاه (The Blacklist)

فصل ۷

شبکه NBC   تاریخ پخش: ۴ اکتبر (۱۲ مهر)

 

سوپرگرل (Supergirl)

فصل ۵

شبکه CW   تاریخ پخش: ۶ اکتبر (۱۴ مهر)

 

مردگان متحرک (The Walking Dead)

فصل ۱۰

شبکه AMC   تاریخ پخش: ۶اکتبر (۱۴ مهر)

 

کوتوله را بگیرید (Get Shorty)

فصل ۳

شبکه EPIX   تاریخ پخش: ۶ اکتبر (۱۴ مهرّ)

 

آقای روبات (Mr. Robot)

فصل ۴

شبکه USA Network   تاریخ پخش: ۶ اکتبر (۱۴ مهر)

 

فلش (The Flash)

فصل ۶

شبکه CW   تاریخ پخش: ۸ اکتبر (۱۶ مهر)

 

ریوردیل (Riverdale)

فصل ۴

شبکه CW   تاریخ پخش: ۹ اکتبر (۱۷ مهر)

 

ماورالطبیعه (Supernatural)

فصل ۱۵

شبکه CW   تاریخ پخش: ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)

 

ارو (Arrow)

فصل ۸

شبکه CW   تاریخ پخش: ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)

 

محرک (Impulse)

فصل ۲

شبکه Youtube Premium   تاریخ پخش: ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)

 

صاعقه سیاه (Black Lightning)

فصل ۳

شبکه CW   تاریخ پخش: ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر)

 

کستل راک (Castle Rock)

فصل  ۲

شبکه Hulu   تاریخ پخش: ۲۳ اکتبر (۱ آبان)

 

بوجک هورسمن (Bojack Horseman)

فصل ۶

شبکه Netflix   تاریخ پخش: ۲۵ اکتبر (۳ آبان)

 

دره سیلیکون (Silicon Valley)

فصل ۶

شبکه HBO   تاریخ پخش: ۲۷ اکتبر (۵ آبان)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲

منتظر Watchmen هستم، امیدوارم بترکونه

نمایش اسپویل