news-background
news-background

سریال‌هایی که در مارس ۲۰۲۰ منتظرشان هستیم

بیش از یک سال است که با این بخش همراه شما هستیم و هر ماه سریال‌های مورد انتظار را برایتان معرفی می‌کنیم. بارها سریال‌های معرفی شده ما را ناامید کرده‌اند و گاهی هم جزو عناوین برتر شده‌اند. بعضی از سریال‌ها نیز به سریال‌‌های فراگیر سال‌های اخیر تبدیل شده‌اند. با یادآوری این نکته که بخش معرفی سریال سعی دارد برای همه‌ی سلیقه‌ها سریال معرفی کند و اندکی به تماشاگران عادی و یا حرفه‌ای سریال در انتخابشان کمک کند، به معرفی سریال‌های مورد نظر این ماه می‌پردازیم.

در این ماه هم کمافی‌السابق سرویس‌ها و شبکه‌های مختلف با انبوه سریال‌ها به روند خود ادامه می‌دهند. در این بین اما شبکه FX با همکاری Hulu سهم ویژه‌ای به خود اختصاص داده. سرویسی که با همکاری این دو شبکه قرار است به راه بیفتد، تازه‌نفس‌ترین عضو خانواده (یا به عبارت بهتر خاندان) شبکه‌های تلویزیونی است. خانواده‌ای که دیگر به سختی می‌توان نام همه‌ی اعضایش را یک جا به خاطر آورد.

در این ماه مارتین فریمن، آندریا رایزبورو، دین دیهان، وینونا رایدر، زوئی کازان، کری واشینگتن، زیر ویترسپون، سلی فیلد، جیسون سیگال، نیک آفرمن و جان تورتورو با سریال‌هایی جدید به تلویزیون می‌آیند. در انتهای یادداشت، لیست سریال‌هایی که فصل جدیدشان این ماه می‌آید را مشاهده می‌کنید.

پیغام‌هایی از آنسو (Dispatches From Elsewhere)

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۱ مارس

در این سریال چهار آدم غریبه دور هم جمع می‌شوند تا برای حل معما و یافتن گمشده‌ی خود، ماجراجویی جالبی را در سرتاسر شهر تجربه کنند. در این سریال که نویسنده، کارگردان و خالق آن جیسون سیگال است، ریچارد ای گرنت، سلی فیلد، آندری بنجامین و ایو لیندلی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و طبق صحبت‌های خود سیگال، منشا بخشی از ماجراهای سریال، تجربیات واقعی زندگی اوست.

پرورش‌دهندگان (Breeders)

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۲ مارس

سریالی درباره‌ی مصایب و خوشی‌های والد بودن است که در آن مارتین فریمن و دیزی هگارد به ایفای نقش پرداخته‌اند. شورانر سریال، مایکل مک کین است که سریال بی‌نظیر «Veep» را در کارنامه دارد. او در سریال بازی هم می‌کند و نقش یک والد غریبه را ایفا می‌کند که با خانواده اصلی سریال درگیر می‌شود.

توسعه‌دهندگان (Devs)

شبکه: FX و Hulu  تاریخ پخش: ۵ مارس

الکس گارلند کارگردان کاربلدی که با فیلم‌های علمی تخیلی‌ای نظیر «نابودی» و «فراماشین» شناخته می‌شود، با این سریال به دنیای پرجذبه‌ی تلویزیون قدم می‌گذارد. داستانی درباره‌ی برهمکنش‌های تکنولوژی و طبیعت انسان را به تصویر می‌کشد و در آن سونویا میزونو نقش زنی را بازی می‌کند که بعد از ناپدید شدن دوست‌پسرش برای یافتن جواب سوال‌هایش به سراغ یک مرشدِ پر از رمز و رازِِ دنیای تکنولوژی با بازی نیک آفرمن می‌رود.

داستان‌های شگفت‌انگیز (Amazing Stories)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۶ مارس

بیش از سه دهه پس از پخش اولین قسمت از سریال اصلی از شبکه NBC، سریال آقای استیون اسپیلبرگ در شبکه اپل تیوی احیا می‌شود. این سریال که هنوز اطلاعات چندانی از جزئیات آن افشا نشده، روایت آنتولوژیک دارد، و اسامی آشنا در پشت صحنه‌ی آن به چشم می‌خورد. نویسنده‌ی «Booksmart» سوزانا فوگل و کارگردان کهنه‌کار «بازی تاج و تخت» مارک مایلاد از آن جمله‌اند.

خطرناک‌ترین حیوان (The Most Dangerous Animal Of All)

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۶ مارس

بر اساس کتابی از گری ال استوارت و سوزان موستافا با همین نام ساخته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن پدر بیولوژیکش می‌رود تا به کشف این حقیقت برسد که تمام شواهد حاکی از آن هستند که پدرش، قاتل اسطوره‌ای زودیاک است. کیف دیویدسون سکان این سریال چهار قسمتی را در دست دارد.

صفرصفرصفر (ZeroZeroZero)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۶ مارس

این سریال بین‌المللی که سال گذشته در جشنواره ونیز نمایش داده شد، بر اساس رمانی از روبرتو ساویانو ساخته شده. در آن آندریا رایزبورو، دین دیهان و گیبریل بیرن نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به شغل حمل و نقل کالا اشتغال دارند و در دو سوی اقیانوس اطلس باید با تبه‌کاران سر و کله بزنند.

توطئه بر علیه آمریکا (The Plot Against America)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۶ مارس

جدیدترین پروژه‌ی دیوید سیمون برای شبکه معظم اچ‌بی‌او از رمانی از فیلیپ راث به همین نام اقتباس شده. در دنیایی می‌گذرد که در آن چارلز لیندبرگ موجی از فاشیسم را به را می‌اندازد تا به ریاست جمهوری برسد. سریال حول خانواده‌ای یهودی ساکن نیوجرسی روایت می‌شود و روزگار آن‌ها را در این دوره که روز به روز تاریک‌تر می‌شود، روایت می‌‌کند. در این سریال که در یک جهان موازی شکل می‌گیرد، آمریکا با آلمان نازی متحد می‌شود. از بازیگران مطرح آن باید به جان تورتورو، زوئی کازان و وینونا رایدر اشاره کرد.

سرزمین مادران: قلعه سیلم (Motherland: Fort Salem)

شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۱۸ مارس

در این سریال، جادو و نظامی‌گری به گونه‌ای عجیب در هم می‌آمیزند. تاریخ آلترناتیوی از آمریکا را روایت می‌‌کند که دیگر در آن ساحره‌ها محاکمه نمی‌شوند بلکه برای ارتش آموزش می‌بینند. در داستان سه ساحره‌ی جوان با حداقل آموزش‌های نظامی باید از سرزمینشان در برابر تروریست‌ها محافظت کنند. تیلور هیکسان، آشلی نیکول ویلیامز و آمالیا هولن نقش این ساحره‌ها را بازی می‌کنند.

آتش کوچکی در هر سو (Little Fires Everywhere)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۸ مارس

کری واشینگتن و ریز ویترسوپون به هم می‌پیوندند تا در این عنوان که اقتباسی از رمانی اثر سلستی نگ است به ایفای نقش بپردازند. داستان درباره‌ی خانواده‌ای ساکن اوهایو در دهه ۱۹۹۰ است که زندگیشان بر اثر آتش‌سوزی برای همیشه تغییر می‌کند. شورانر سریال لیز تیگلار است و بازیگران مکمل آن شامل رزماری دیویت، جاشوا جکسون، جسی ویلیامز و بریت رابرتسون می‌شود.

سه دبرای پرمشغله (Three Busy Debras)

شبکه: Adult Swim   تاریخ پخش: ۲۹ مارس

گروه سه نفره‌ی میترا جوهری، سندی هونیگ و آلیسا استونوها بعد از سال‌ها فعالیت در  در اجرای تئاتر و البته ویدئو در یوتیوب، شوی خود را به تلویزیون می‌آورند. شو داستان سه زن خانه‌دار به نام دبرا را دنبال می‌کند و نوعی اجرای بداهه به شمار می‌رود و شاید همه طرفدار این سبک نباشند، اما یقینا طرفداران خاص خودش را دارد.

در ادامه سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید:

کسلوانیا (Castlevania)

فصل ۳

شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۵ مارس

 

چیزهای بهتر (Better Things)

فصل ۴

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۵ مارس

 

محافظ (The Protector)

فصل ۳ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۶ مارس

دوشنبه‌ی سیاه (Black Monday)

فصل ۲ شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۱۵ مارس  

دنیای غرب (Westworld)

فصل ۳ شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۵ مارس  

دوست نابغه‌ی من (My Brilliant Friend)

فصل ۲ شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۶ مارس  

آتشنشانی تاکوما (Tacoma FD)

  فصل ۲ شبکه: TruTV   تاریخ پخش: ۲۶ مارس  

اوزارک (Ozark)

فصل ۳ تاریخ پخش: ۲۷ مارس

شما همراهان همیشگی ۳۰نما چه نظری دارید؟ کدامیک از این سریال‌ها به نظرتان جذاب‌ترند؟ کدامیک را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ و نظرتان راجع‌به این بخش چیست؟ چه کم و کاستی‌هایی دارد؟ برای بهتر شدن سایت خودتان، نظراتتان را در بخش کامنت‌ها برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۱۳

west world, my brilliant friend

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۰۸

Westworld و Ozark

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۶

Just west world

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۱۱

خیلی عالیه این بخش امیدوارم حتی یه بخش فیلم هم بهش اضاف بشه که خیلی فوق العاده میشه ... کار تـون فوق العاده اس ، سپاس

نمایش اسپویل