news-background
news-background

سریال Shadow and Bone: اولین تصاویر از سریال فانتزی جدید نت‌فلیکس؛ «ترکیبی از «یازده یار اوشن» و «بازی تاج‌وتخت»»

نت‌فلیکس از اولین تصاویر رسمی سریال فانتزی جدید «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«لی باردوگو» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: ««سایه و استخوان» در یک دنیای فانتزی بسیار متفاوت روی می‌دهد. امپراطوری روسیه را تصور کنید، نه انگلستان قرون وسطا را، سلاح‌های ریپیتر به جای قداره‌ها. داستانی در مورد مردمی است که به آن‌ها گفته شده چقدر بی‌اهمیت‌اند صرف نظر از هر کاری که می‌کنند. اینکه ببینی چنین داستانی با این مقیاس حماسی، نبردها، و جادو و روابط میان شخصیت‌ها به تصویر کشیده شده فوق‌العاده است. این تصاویر تنها گوشه‌ای از داستان را نشان می‌دهد – یک طراح نقشه با استعدادی خارق‌العاده، افرادی که می‌خواهند از او سوء استفاده کنند، و گروهی از سارقین و آدمکش‌ها که برای همه‌ی کسانی که درگیر این ماجرا هستند دردسرسازی می‌کنند.»

«اریک هایسرر» شورانر سریال اضافه می‌کند: «این تصاویر گوشه‌ای از دنیای گسترده و پر از جزئیاتی که لی در کتاب‌ها خلق کرده را نشان می‌دهند. ما سخت کوشیده‌ایم تا برای سرزمین‌های خیالی مانند کتردام و راوکا با زبان‌هایی ابداع‌شده، یونیفرم‌ها، ارزها، و انتخاب‌های هنری از طراحی صحنه تا لباس، حسی واقعی خلق کنیم. وقتی کتاب‌ها را می‌خوانید به گریشاورس کشانده می‌شوید بنابراین امیدواریم که هواداران فعلی و جدید همین احساس را در مورد سریال داشته باشند.»

«جسی می لی» نقش «آلینا استارکوف» را بازی می‌کند که یک سربازی بی‌سرپرست در «ارتش اول» است و قدرت او ممکن است گره‌گشای کشور آشفته‌اش باشد. هایسرر می‌گوید: «این تصویر آلینا را دوست دارم چون او را درست پیش از لحظه‌ای که زندگی‌اش دگرگون خواهد شد نشان می‌دهد.»

در تصویر دیگر آلینا در کنار «میلن اورتسف» با بازی «آرچی رنو» دیده می‌شود که یک ردیاب ماهر در «ارتش اول» است. هایسرر می‌گوید: «در راوکا دو ارتش وجود دارد که در کنار یکدیگر کار می‌کنند. ارتش اول برای سربازان غیر-جادویی است. «گریشا» به افرادی گفته می‌شود که دارای قدرت‌های جادویی در این دنیا هستند و «ارتش دوم» را تشکیل می‌دهند. بنابراین ما گوشه‌هایی از اردوگاه «ارتش اول» را می‌بینیم. آن‌ها در یک یتیم‌خانه با هم بزرگ شده‌اند و پس از ورود به «ارتش اول» از یکدیگر جدا شده‌اند. وقتی دوباره با هم ملاقات می‌کنند، همان‌گونه که در این تصویر می‌بینیم، حس رفاقت و عشق زیادی در آن موج می‌زند.»

در تصویر بعدی «ژنرال کیریگان» با بازی «بن بارنز» دیده می‌شود که رئیس «ارتش دوم» و سربازان گریشا است. باردوگو می‌گوید:‌ «ما برای این نقش به دنبال بازیگری استثنایی بودیم زیرا ژنرال کیریگان – او یک انسان نامیرا نیست، اما چنان قدرتمند است که با نامیرایان برابری می‌کند. بن آن خصوصیت ماندگاری را دارد و به زیبایی جواب می‌دهد.»

بازیگران گروه «شش کلاغ» (Six of Crows) «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» خواهند بود. سریال همزمان از کتاب سه‌گانه‌ی «گریشا» (Grisha) و «شش کلاغ» با مضمون سرقت اقتباس شده است.

هایسرر می‌گوید: «ما این ایده را به عنوان اثری که ترکیبی است از «یازده یار اوشن» (Ocean's Eleven) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) ارائه کردیم. سه تن از گروه «شش کلاغ» را می‌بینیم، یک عنصر جنایت‌کار که مأموریت خودش را دارد. امیدوارم نحوه‌ی پیوند خوردنش با [سه‌گانه «گریشا»] برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.»

باردوگو در مورد سریال اضافه می‌کند: «این تصاویر بر روی شخصیت‌ها متمرکز شده‌اند و آن نبردها و صحنه‌های دیدنی که ساخته شده را نشان نمی‌دهد. اما به نظر من عالی است چون بر روی قلب سریال متمرکز است.»

هشت اپیزود از فصل اول «سایه و استخوان» در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید