news-background
news-background

سریال جدید «کوبی اسمالدرز» برای شبکه‌ی ABC‌ معرفی شد

«کوبی اسمالدرز» یکی از ستارگان «انتفام‌جویان» برای بازی در سریال «استامپ‌تاون» (Stumptown) شبکه‌ی ABC به نویسندگی «جیسون ریچمن»، «روبن فلایشر» به تلویزیون بازمی‌گردد.

این سریال از کتاب مصوری به همین نام نوشته‌ی «گرگ روکا» و نگارگری «متیو ساوث‌ورث» اقتباس شده و داستان «دکس پاریوس» را روایت می‌کند، زنی زیرک، پرمدعا و پرزور که سابقه‌ی حضور در ارتش را داشته و در پورتلند به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کند. او که زنی تنهاست سعی می‌کند با اصلاح خرابکاری‌های دیگران روزگار بگذراند. دکس در آنسوی مرزهای آمریکا به ارتش خدمت کرده و اکنون به میهن بازگشته است. ریچمن و فلایشر به همراه روکا، ساوث‌ورث و «جاستین گرین‌وود» تهیه‌کنندگان این مجموعه‌ی تلویزیونی خواهند بود.

اسمالدرز که یکی از بازیگران ثابت «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) بود و در تمامی نه فصل سریال حضور داشت، امسال به بازی در سریال‌های جدید علاقه نشان داده بود. او در سینما با نقش «مأمور ماریا هیل» از سازمان S.H.I.E.L.D در فیلم «انتقام‌جویان»، «انتفام‌جویان: عصر اولتران»، و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» شناخته می‌شود. او در سریال «مأمورین شیلد» شبکه‌ی ABC نیز این نقش را بازی کرده بود و قرار است بار دیگر در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» آن را تکرار کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱

از خوباس

نمایش اسپویل
۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۰

الهه نچرال بیوتی هالیوود

نمایش اسپویل