news-background
news-background

سریال تلویزیونی The Gentlemen با کارگردانی «گای ریچی» در حال توسعه است

یک سریال تلویزیونی بر اساس فیلم کمدی و اکشن ریچی که در سال ۲۰۱۹ اکران شد توسعه پیدا می‌کند.

بر اساس فیلم کمدی و اکشن «جنتلمن‌ها» (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم) به کارگردانی «گای ریچی» یک سریال تلویزیونی ساخته خواهد شد. پنجشنبه ۱ اکتبر گزارش شد که ریچی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال است که توسط «میرامکس تی‌وی» تولید می‌شود. «ایوان اتکینسون» و «مارو دیویس» تهیه‌کنندگان نسخه‌ی سینمایی، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در مورد داستان سریال جزئیاتی فاش نشده اما فیلم در مورد رئیس یک گروه قاچاق ماریجوانا به نام «میکی پیرسون» با بازی «متیو مک‌کانهی» و تلا‌ش‌های او برای کناره‌گیری از دنیای تجارت غیرقانونی بود که به اخاذی از او منجر شد. بازیگران سریال تلویزیونی «جنتلمن‌ها» نیز هنوز معرفی نشده‌اند. در نسخه‌ی سینمایی علاوه بر مک‌کانهی، «چارلی هانام»، «هنری گولدینگ»، «میشل داکری»، «جرمی استرانگ»، «ادی مارسن» و «هیو گرانت» به ایفای نقش پرداختند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

میرامکس اخیراً اعلام کرده بود که نسخه‌ی تلویزیونی فیلم علمی-تخیلی «میمیک» (Mimic) محصول ۱۹۹۷ به کارگردانی «پل دابلو‌اس اندرسون» را نیز می‌سازد. فیلم «جنتلمن‌ها» با توجه به بودجه‌ی نسبتاً پایین‌تری که داشت اکران موفق را پشت سر گذاشت اما منتقدان واکنش‌هایی مختلف به اثر ریچی نشان دادند. این فیلم با بودجه ۲۲ میلیون دلاری ساخته شد، توسط استودیوی اس‌تی‌اکس در آمریکا اکران شد و ۱۱۵.۲ میلیون دلار فروش کرد. امتیاز «جنتلمن‌ها» از «راتن تومیتوز» به ۷۵ درصد و از «متاکریتیک» به ۵۱ درصد می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید