news-background
news-background

سریال تلویزیونی A Fistful Of Dollars ساخته می‌شود

استودیوی «مارک گوردن پیکچرز» در حال توسعه‌ی سریال تلویزیونی «یک مشت دلار» (دانلود فیلم A Fistful Of Dollars با لینک مستقیم) بر اساس وسترن اسپاگتی کلاسیک «کلینت ایستوود» است. این کمپانی امتیاز بازسازی این فیلم که در سال ۱۹۶۴ ساخته شد و نیز «یوجیمبو» (دانلود فیلم Yojimbo با لینک مستقیم) اثر «آکیرا کوروساوا» که فیلم ایستوود بر اساس آن ساخته شد را نیز خریداری کرده است. «برایان کاگمن» یکی از نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در حال مذاکره برای نگارش فیلمنامه‌ی این اقتباس تلویزیونی است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یوجیمبو» و بازسازی نما-به-نمای آن «یک مشت دلار» داستانی در مورد یک غریبه‌ی سرگردان یا «مردی بدون نام» روایت می‌کند که به شهری درگیر خشونت می‌رود و کاری می‌کند که دار و دسته‌های جنایت‌کارش یکدیگر را نابود کنند. سریال از این داستان برای خلق داستانی اریجینال و معاصر استفاده می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«یوجیمبو» یکی از شاهکارهای کوروساوا است اما «یک مشت دلار» سبب شد که ایستوود نه تنها به شهرت برسد بلکه در چند فیلم وسترن به یاد ماندنی دیگر از جمله «به خاطر چند دلار بیشتر» (For a Few Dollars More) و «خوب، بد، زشت» (The Good, the Bad and the Ugly) همین نقش را تکرار کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۸

اصلا حس خوبی بهش ندارم

نمایش اسپویل