news-background
news-background

سریال "به هیولا غذا بده" کنسل شد

 

 

شبکه AMC سریال "به هیولا غذا بده" را پس از گذشت یک فصل کنسل کرد. این سریال که در مورد دو دوست میباشد که پس از گذشت از مشکلات تصمیم به افتتاح یک رستوران میگرند. بازیگران اصلی این سریال دیوید شوئیمر و جیم استرجس بودند. کارگردانی این سریال بر عهده کلاید فیلیپس بود.

شبکه AMC در یک بیانیه به شرح زیز کنسل شدن این سریال را اعلام کرد :
« با عرض احترام و خسته نباشی خدمت کلیه تیم سریال "به هیولا غذا بده" الخصوص کلاید فیلیپس ، جیم استرجس ، دیوید شوئیمر و استودیوی همکار ما لاینز گیت. ما بسیار سپاس گذار هستیم که توانستیم مدتی با آن ها همکاری کنیم و در پیشرو استعداد و از خودگذشتگی هایشان سهیم باشیم. متاسفانه سریال موفق به دریافت نمره لازم برای تمدید شدن را نداشته و باالجبار سریال کنسل شد »

"به هیولا غذا بده" الهام گرفته از یک سریال دانمارکی با نام "Bankerot" میباشد و فصل اول آن از جون تا آگوست در 10 قسمت منتشر شد.

این سریال که در تاریخ 5 جون 2016 اولین قسمت خود را با عنوان "Pilot Light" منتشر کرده بود موفق به کسب بیننده کمتر از یک میلیون شده بود و در قسمت های بعدی این سریال تعداد بینندگان افت شدیدی داشته اند و قسمت آخر این سریال تنها موفق به کسب 406/000 بیننده شده بود.

این سریال در این لینک آماده دانلود میباشد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید