news-background
news-background

سریال‌هایی که در اکتبر ۲۰۲۱ منتظرشان هستیم

اکتبر ماه از راه رسیدن سریال‌های پاییزی یا به عبارت بهتر سالانه است. عناوین طولانیِ شبکه‌ها، آن‌هایی که فصل‌های بیست و چند قسمتی دارند و آن‌هایی که فصول متعدد دارند، در این ماه به روی آنتن می‌روند. برای همین شبکه‌های سراسری در این ماه دستشان پربار است. و البته ماه اکتبر ماه علاقه‌مندان شبکه‌ی CW هم هست. با کلی سریال جدید و قدیمی.

باز هم طبق رسم معهود ماهیانه، سریال‌های ماه را برایتان گلچین کرده‌ایم. برای همه‌ی سنین و همه‌ی سلیقه‌ها.

سریال‌های جدید اکتبر ۲۰۲۱:

 

خدمتکار (Maid)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱ اکتبر

داستان یک مادر تنهای جوان که باید با انواع و اقسام مشکلات مقابله کند. او که از شرایط بسیار بدی گریخته، قصد دارد تا با مشغول شدن به شغل نظافت برای دخترش آینده‌ی خوبی رقم بزند. در این سریال که از کتاب خاطرات پرفروش نیویروک تایمز اقتباس شده، مارگارت کوالی در نقش اصلی ظاهر شده و مادرش اندی مک‌داول هم حضور دارد. و از سایر بازیگران می‌شود به نیک رابینسون، بیلی برک و آنیکا نونی راس اشاره کرد.

عزاداری مرغوب (Good Grief)

شبکه: IFC   تاریخ پخش: ۴ اکتبر

یک کمدی نیوزیلندی که درباره‌ی کسب و کار ترحیم و تدفین است. داستان دو خواهر که کسب و کار پدربزرگشان را به ارث می‌برند. و علیرغم تجربه‌ی کم و علاقه‌ی متفاوتشان، مجبور می‌شوند با هم همکاری کرده و دست به کار کفن و دفن شوند. فصل دوم سریال هم همین الان در دستور کار قرار گرفته و اواخر امسال تولیدش آغاز می‌شود.

در میان ستارگان (Among The Stars)

شبکه: Disney+   تاریخ پخش: ۶ اکتبر

این مستند شش قسمتی پشت صحنه‌ی یک عملیات بزرگ بین‌المللی در ایستگاه فضایی را به نمایش می‌کشد. ماموریتی که برای تعمیر طیف‌سنج مغناطیسی آلفا انجام شد. گروه فیلمبرداری در یک دوره‌ی دو ساله همه‌ی مراحل را، از تمامی زوایا، از زمین گرفته تا فضا از نزدیک مشاهده و ضبط کردند تا این مستند را آماده سازند.

ارواح (Ghosts)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۷ اکتبر

بر اساس یک سریال محبوب بریتانیایی ساخته شده و داستان یک زوج را روایت می‌کند. زوجی که در خانه‌ی جدیدشان مهمانان ناخوانده‌ای دارند: ارواح درگذشتگان این خانه. اما ابسورد بودن سریال به همینجا ختم نمی‌شود. پانچ لاین خلاصه داستان اینجاست: فقط زن این خانواده‌ی دونفره می‌تواند ارواح را ببیند و صدایشان را بشنود!

یکی این وسط دروغ می‌گوید (One Of Us Is Lying)

شبکه: Peacock   تاریخ پخش: ۷ اکتبر

اقتباسی از کتاب کرن مک‌منوس. مینی سریالی درباره‌ی چهار دانش‌اموز دبیرستانی که با مرگ یکی از هم‌کلاسیانشان در جلسه‌ی توبیخی، درمورد همه چیز دچار شک و تردید می‌شوند. مارینلی تیادا، آنالیسا کوچران، کوپر ون‌گروتل، چیبویکم اوچه، برت کارنهام، جسیکا مک‌لود و ملیسا کولازو بازیگران اصلی سریال هستند.

آکاپولکو (Acapulco)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۸ اکتبر

انریکه آریزون ستاره‌ی سریال جدید اپل است. او نقش یک کارمند تازه استخدام شده در یک تشکیلات ساحلی را ایفا می‌کند که می‌خواهد مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش را پیدا کند و درصدد است چند و چون این دنیای جدید را بیاموزد. یوجین وربز، رافایل آلِیاندرو، کامیلا پرز و کورد اور استریت سایر بازیگران سریال هستند.

چاکی (Chuky)

شبکه: Syfy و USA   تاریخ پخش: ۱۲ اکتبر

چاکی این عروسک شیطانی قاتل محبوب سینما، که یکی از مهم‌ترین فیلم‌های هارر زمان خودش بود، حالا و پس از ریبوتی که در سال‌های اخیر داشت، می‌خواهد شانس خود را در تلویزیون امتحان کند. شورانر و نویسنده‌ی سریال دان مانچینی است و در این سری تازه، عروسک مرگبار، قرار است یک شهر کوچک را به هم بریزد. این سریال هفت قسمتی طبق شنیده‌ها نوعی کیفیت پیش‌درآمد هم در خود دارد.

دوپ‌سیک (Dopesick)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر

مینی سریال مهم این ماهِ شبکه‌ی Hulu، نگاهی دراماتیزه به بحران اپیوئیدی سال‌های اخیر دارد. سریال بر اساس کتاب بت میسی ساخته شده که داستان را از تمام زوایا و از نقطه نظر کسب و کارهای مختلف دنبال می‌کند. نویسنده‌ی آن دنی استرانگ، کارگردان بری لوینسون و بازیگران آن شامل لیست جذاب مایکل کیتن، پیتر سارسگارد، کیتلین دیور، رزاریو داوسن و مایکل استالبرگ می‌شود.

طرف گناهکار (Guilty Party)

 شبکه: Paramount +   تاریخ پخش: ۱۴ اکتبر

در این سریال کمدی سیاه، کیت بکینسل در نقش بت بیکر به ایفای نقش پرداخته. یک روزنامه‌نگار که از نظر حرفه‌ای در دوران افول به سر می‌برد و حالا پرونده‌ی زنی را پیگیری می‌کند که متهم به قتل شوهرش است اما اظهار بی‌گناهی می‌کند. و بت در این ماجرا به دنبال پیدا کردن و افشای حقیقت است. خالق و نویسنده‌ی سریال ربکا ادلمن است و کارگردان آن ترنت اودانل.

می‌دانم پارسال تابستان چه کردی (I Know What You Did Last Summer)

شبکه: Amazon   تاریخ پخش: ۱۵ اکتبر

از همان کتابی که منبع اقتباس فیلم دهه ۹۰ بود، اقتباس شده و داستانی اسشلر درباره‌ی چند دوست جوان را روایت می‌کند. گروهی که یک تصادف مرگبار اتوموبیل داشته‌اند و حالا یک قاتل ناشناس همه‌ی افرادی که در آن تصادف دخالت داشتند را دنبال کرده و تک‌تک حرکاتشان را زیر نظر دارد. نویسنده‌ی سریال سارا گودمن است . و تعدادی بازیگر جوان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

یورش (Invasion)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۲۲ اکتبر

قدم اپل برای حرکت به سمت محتوای بیگانه‌های فضایی. با رهیافتی بین‌المللی که در قاره‌های مختلف دنبال می‌شود. داستان درباره‌ی افرادی از کشورهای آمریکا، بریتانیا، ژاپن، افغانستان است. سم نیل مهم‌ترین ستاره‌ی سریال بوده و از دیگر ستارگان می‌توان گلشیفته فراهانی، شامیر اندرسون، فیراس نصر، بیلی بارات و شیولی کوتسونا را نام برد که هرکدام قرار است روایتگر زندگی کرکتری باشند که با آمدن فضایی‌ها زندگیشان در خطر نابودی قرار دارد.

۴۴۰۰ (4400)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۲۵ اکتبر

این سریال ریبوت عنوانی مربوط به دو دهه قبل است و همان خلاصه‌ی داستان را دارد: چه می‌شد اگر ۴۴۰۰ نفر که در قرن گذشته گم شده بودند، ناگهان و بدون هیچ توضیح منطقی در زمان حاضر و در همان مکان ظاهر شوند. در این سریال اغلب کرکترها در دیترویت برمی‌گردند و بازرسان و محققان به دنبال یافتن خواستگاه هر کدام هستند.

سفر ستاره‌ای: شگفتی (Star Trek: Prodigy)

شبکه:‌ Paramount+   تاریخ پخش: ۲۸ اکتبر

از آنجایی که دیزنی دائما در حال ساخت و معرفی عناوین جدید از دنیای جنگ ستارگان است (و انصافا همه هم خوب هستند) پارامونت هم مجبور است (!) همین فرمول را تکرار کند. این انیمیشن کمدی که برای رده سنی پایین‌تر نسبت به «عرشه پایینی» ساخته شده، به فضای اصلی سفر ستاره‌ای هم نزدیک‌تر است. داستان افرادی را روایت می‌کند که با هم مشغول حل مشکل سفرهای فضایی هستند. کیت مولگرو هم برای نقش جینوی برگشته.

تکبر (Swagger)

شبکه: AppleTV+   تاریخ پخش: ۲۹ اکتبر

رجی راک بیت‌وود خالق این سریال است و آن را بر اساس جوانی ستاره‌ی بزرگ NBA یعنی کوین دورانتد ساخته. اوشی جکسون و آزایا هیل ستارگان سریال هستند و دوران اوج‌گیری و پستی و بلندن مستر رسیدن به موفقیت را به تصور کشیده‌اند. سه اویسود اول آن با هم و مابقی به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

سریال‌هایی که فصل جدیدشان می‌آید:

شلدن جوان (Young Dsheldon)

فصل ۵

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۷ اکتبر

 

بول (Bull)

فصل ۶

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۷ اکتبر

ننسی درو (Nancy Drew)

فصل ۳

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۸ اکتبر

تسویه‌گر (The Equalizer)

فصل ۲

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۱۰ اکتبر

افسانه‌های فردا (DC’s Legends Of Tomorrow)

فصل ۷

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر

زن خفاشی (Batwoman)

فصل ۳

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر

گناهکار (Sinner)

فصل ۴

شبکه: USA   تاریخ پخش: ۱۳ اکتبر

ب مثبت (B Positive)

فصل ۲

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۱۴ اکتبر

میراث‌ها (Legacies)

فصل ۴

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۴ اکتبر

تو (You)

فصل ۳

شبکه: Life   تاریخ پخش: ۱۵ اکتبر

از مرده متحرک بترس (Fear The Walking Dead)

فصل ۷

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۱۷ اکتبر

لیست سیاه (Blacklist)

فصل ۹

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۲۱ اکتبر

شما هم برایمان بگویید منتظر کدام سریال هستید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵

منتظر Better Call Saul ...

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۲

? Succession, 17 October

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱

Succession رو جا انداختین، اونم ۱۷ اکتبر میاد?

نمایش اسپویل