news-background
news-background

سریال انیمیشن BoJack Horseman با فصل ششم به پایان می‌رسد

سریال تحسین‌شده‌ی «رافائل باب-وکسبرگ» فصل ششم و پایانی را به دو قسمت تبدیل می‌کند. بخش اول اکتبر امسال و بخش دوم در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

سریال انیمیشن «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) با فصل ششم به پایان راه می‌رسد، اما فصل پایانی تا حد ممکن به درازا کشیده می‌شود. نت‌فلیکس پنجشنبه شب اعلام کرد که سریال کمدی انیمیشن «رافائل باب-وکسبرگ» با فصل ششم که در قالب ۱۶ اپیزود ساخته شده به پایان می‌رسد. بخش اول از ۲۵ اکتبر (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) روی ایر می‌رود و بخش دوم ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۸) در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. شبکه با انتشار تریلر جدید فصل پایانی تاریخ پخش فصل ششم را اعلام کرده است.

فصل ششم به عنوان فصل پایانی سریال نوشته و تولید شده بنابران هواداران از بابت ناتمام ماندن داستان نگرانی نخواهند داشت. از این گذشته دنبال‌کنندگان آثار باب-وکسبرگ در ماه‌های اخیر متوجه شده‌اند که او در حال آغاز پروژه‌های جدید است. سریال کمدی انیمیشن «توکا و برتی» باب-وکسبرگ در مه می گذشته پخش شد اما در ماه ژوئیه کنسل اعلام شد. سریال «ناتمام» (Undone) نیز که دو ماه بعد از آمازون پخش شد، با همکاری باب-وکسبرگ خلق و تهیه شده بود.

راوی تریلر جدید فصل ششم را اسب سلبریتی با صداپیشگی «ویل آرنت» است که نامه‌ای برای «دایان» با صداپیشگی «الیسون بری» می‌نویسد و واضح است که پس از اعتراف به این مسئله که به کمک احتیاج دارد پیشرفت زیادی داشته. پایان خوش برای ستاره‌ی سابق سریال‌های سیت‌کام که ماجراجویی دان دریپر-گونه‌اش ممکن است به هر جایی او را بکشاند، تضمین شده نیست.

سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) فصل ششم و پایانی خود را به دو بخش تقسیم کرد و در ماه مارس سال ۲۰۰۶ و آپریل ۲۰۰۷ روی ایر برد. «برکینگ بد» دیگر سریال درام پربیننده‌ی تاریخ تلویزیون و نیز «مد من» شبکه‌ی AMC فصل‌های پنجم و هفتم خود را به دو بخش تقسیم کردند.

بخش اول از فصل ششم «بوجک هورسمن» ۲۵ اکتبر به نت‌فلیکس می‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید