news-background
news-background

سریال انیمیشن Arcane بالاتر از Squid Game در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار گرفت

سریال انیمیشن «آرکین» (Arcane) بالاتر از «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار گرفت. این سریال که جمعه ۶ نوامبر پخش شد، بنابر اعلام «فلیکس‌پاترول» پس از سه روز به صدر جدول رسیده است.

این سریال که داستان‌هایی در دنیای بازی محبوب «لیگ افسانه‌ها» (League Of Legends) روایت می‌کند بنابر گزارش «آی‌جی‌ان» در ۳۷ کشور در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس جای گرفته است.

«آرکین» در کشور چین که نت‌فلیکس در دسترس نیست نیز پربیننده بوده است. «بلومبرگ» می‌نویسد این سریال در پلتفرم استریمینگ تنسنت که مالک «رایت گیمز» و «لیگ افسانه‌ها» است ۱۳۰ میلیون بیننده داشته است.

«بازی ماهی مرکب» که به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ نت‌فلیکس با ۱۴۱ میلیون خانوار بیننده شد، نزدیک به دو ماه صدر جدول را در اختیار داشت. این سریال در ماه سپتامبر منتشر شده بود و در بیش از ۹۰ کشور تا رتبه اول بالا آمد. این هفته «هوانگ دونگ-هیوک» در مصاحبه با «اسوشیتد پرس» سرانجام تأیید کرد که «چاره‌ای» جز تولید فصل دوم برای باقی نمانده است.

سریال فانتزی، علمی-تخیلی و ماجراجویانه «آرکین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کریستین لینکه» و صداپیشگی «هیلی استاینفلد»، «الا پرنل»، «کوین الخاندرو»، «هری لوید» و «شهره آغداشلو» از ۱۲ نقد تا این لحظه امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۴۰

well deserved!

نمایش اسپویل