news-background
news-background

سریال انیمه Shenmue ساخته می‌شود

شبکه‌ی استریمینگ انیمه «کرانچی‌رول» در یک رویداد مجازی اعلام کرد با همکاری شبکه‌ی «ادالت سوئیم» و استودیوی انیمیشن‌سازی «تله‌کام»، سریال انیمه «شنمو» (Shenmue) را به تولید می‌رساند. این در حالی است که هواداران مدت‌هاست منتظر انتشار قسمت چهارم بازی «شنمو» مانده‌اند. «تله‌کام» سابقه‌ی تولید انیمه «برج خدا» (دانلود انیمه Tower of God با لینک مستقیم)  را در سال ۲۰۲۰ داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یو سوزوکی» خالق «شنمو» به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این انیمه مشارکت می‌کند و کارگردانی آن به «چیکارا ساکورای» سپرده می‌شود که سابقه‌ی کارگردانی فصل دوم انیمه‌ی «وان پانچ من» (دانلود انیمه One Punch Man با لینک مستقیم) را دارد. دانلود انیمه.

فصل اول انیمه در قالب ۱۳ اپیزود ساخته خواهد شد اما اقتباسی از تمامی قسمت‌های بازی توصیف شده و نه تنها قسمت اول آن. بازی‌های «شنمو» تمرکز زیادی بر روی داستان داشتند و به همین علت انتخاب خوبی برای تولید انیمه خواهند بود. با این حال، داستان «شنمو» ناتمام است و در «شنمو ۳» که به فاصله‌ی ۱۸ سال پس از قسمت قبلی عرضه شد، بعضی از پرسش‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و به خاطر روایتش مورد انتقاد قرار گرفت.

سوزوکی پیش‌تر اعتراف کرده بود که داستان تا «شنمو ۵» به پایان نخواهد رسید. تاریخ پخش انیمه هنوز مشخص نیست بنابراین ممکن است هواداران برای دیدن این پروژه مدت زیادی منتظر بمانند.

در سال ۲۰۲۰ تولید اقتباس از بازی‌های «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) با همکاری نویسنده‌ی سریال «چرنوبیل» (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم)، «فال‌اوت» (Fallout) و «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) تأیید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید