news-background
news-background

سریال‌هایی که در ژانویه ۲۰۲۰ منتظرشان هستیم

سال ۲۰۱۹ سال ویژه‌ای برای سریال‌های تلویزیونی بود. دو غول کهنه‌کار صنعت سرگرمی با قدرت زیادی پا به این عرصه گذاشتند و از سرویس‌های قدیمی‌تر هم خبرهای فراوانی به گوش رسید. با افزایش تعداد سرویس‌های استریم، تعداد سریال‌های جدید به اندازه‌ای زیاد شد که کم‌تر کسی می‌توانست همه‌ی سریال‌های مهم را تماشا کند. انتخاب بین این سریال‌ها هر روز دشوارتر از روز قبل می‌شد.

این روند تا حد زیادی در سال ۲۰۲۰ هم ادامه پیدا کرده. هیچ کدام از غول‌ها قصد عقب‌نشینی ندارند و سال را با توپ پر آغاز کرده‌اند. در این ماه ستارگانی نظیر هیو لوری، پاتریک استوارت، بن مندلسون، کایا اسکودلاریو، میشله موناهان، جان مالکوویچ، راب لو و لیو تایلر با عناوین جدید بر صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شوند.

بعضی از سریال‌هایی که جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند را برایتان انتخاب و معرفی کرده‌ایم. در انتهای یادداشت هم مانند همیشه می‌توانید لیست سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه عرضه می‌شود را مشاهده کنید.

از دست دادن کنترل (Spinning Out)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱ ژانویه (۱۱ دی)

این سریال داستان یک اسکیت‌باز نمایشیِ حرفه‌ای به نام کت بیکر را دنبل می‌کند که پس از یک مصدومیت شدید، نمی‌خواهد حرفه مورد علاقه‌اش را کنار بگذارد. در حالی که یک راز بزرگ را از همه مخفی کرده و حالا ممکن است رازش برملا شود. آن هم اینکه خانواده او سابقه مشکلات روانی دارد. نقش کت را کایا اسکودلاریو بازی می‌کند که پارسال نقش یک ورزشکار حرفه‌ای دیگر را در فیلم «خزنده» ایفا کرده بود. دیگر بازیگر معروف سریال جنیوری جونز است.

 

مسیح (Messiah)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱ ژانویه (۱۱ دی)

سریالی که بلافاصله با واکنش‌های مختلف روبرو شد و حواشی فراوانی دامان آن را گرفت. در آن یک مامور زبده اف‌بی‌آی با بازی میشله موناهان به دنبال تحقیق درباره یک مرد کاریزماتیک می‌رود که یک فرقه جدید ساخته و پیروان زیادی را گرد خودش جمع کرده. او باید پرده از راز این فرقه بگشاید. مهدی دبی و جان اورتیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

معاون (Deputy)

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۲ ژانویه (۱۲ دی)

 بیل هالیستر با بازی استیون دورف یک مرد قانون باسابقه است که پس از سال‌‌ها خدمت با مرگ کلانتر لوس آنجلس، باید به جای او انجام وظیفه کند. سریال تا حد زیادی یک وسترن اکشن است و قسمت اول آن را دیوید آیر (جوخه خودکشی) کارگردانی کرده. خالق آن هم ویل بیل یکی از نویسندگان «آکوامن» است.

 

دراکولا (Dracula)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ ژانویه (۱۴ دی)

جدیدترین اثر مارک گیتیس و اسیون موفات است. این دو که بارها با ساخته‌هایشان دل هواداران را به دست آورده‌اند این بار به سراغ مخلوق محبوب برام استوکر رفته‌اند تا شانس خود را در این داستان بیازمایند. داستان در سال ۱۸۹۷ آغاز می‌شود و کنت خونخوار نقشه‌هایی برای لندن در سر دارد. اما باید با حریفی قدرتمند به نام ون هلسینگ روبرو شود.

 

اف‌بی‌آی: تحت تعقیب (FBI: Most Wanted)

شبکه: CBS.  تاریخ پخش: ۷ ژانویه (۱۷ دی)

این سریال که اسپین آف سریال «اف‌بی‌آی» همین شبکه است، به ادامه‌ ماجراهای ماموران این اداره می‌پردازد که درگیر ماموریت‌های خطیرشان می‌شوند. قرار است بخشی از امپراطوری در حال گسترش دیک وولف باشد که هم‌اکنون با «ان‌سی‌اس‌آی» و «اف‌بی‌آی» شناخته می‌شود. جولیان مک ماهون بازیگر اصلی سریال است که در کنارش کسل هیوز، کالن لوتز و ناتاناییل آرکاند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

لینکلن رایم: شکار جمع‌کننده‌ی استخوان (Lincoln Rhyme: Hunt For The Bone Collector)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۱۰ ژانویه (۲۰ دی)

بر اساس رمان منتشر شده در سال ۱۹۹۷ ساخته شده و در آن راسل هورنزبی در نقش کارآگاه پلیس نیویورک رایم لینکلن ظاهر می‌شود. در این سریال مایکل ایمپریولی نقش دستیار لینکلن، ریک سلیتو را بازی می‌کند. آریل کبل و رامسس خیمنز دیگر بازیگرانی هستند که حلقه مرکزی این سریال پلیسی را شکل می‌دهند و به دنبال سخت‌ترین پرونده‌های جنایی «مرتبط با استخوان» شهر می‌روند.

 

خارجی (The Outsider)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۲ ژانویه (۲۲ دی)

این سریال بر اساس یکی از جدیدترین آثار استیون کینگ ساخته شده. داستان مردی را روایت می‌کند که با اتهام قتل وحشیانه یک کودک روبرو می‌شود. و ما شاهد درگیری کارآگاهان با این پرونده خواهیم بود. بن مندلسون در این سریال نقش اصلی را ایفا می‌کند. و سینتیا اریوو و جیسون بیتمن دیگر بازیگران این سریال هستند. بیتمن یکی از کارگردانان سریال هم هست و فیلمنامه را استیون کینگ به همراه ریچارد پرایس نوشته.

 

پاپ جدید (The New Pope)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۳ ژانویه (۲۳ دی)

این سریال اسپین آفی بر سریال درخشان پائولو سورنتینو «پاپ جوان» است. در این سریال مانند قبلی جود لا نقش پاپ پیوس سیزدهم را بازی می‌کند و جان مالکوویچ هم به او پیوسته و نقش پاپ ژان پل سوم را ایفا می‌کند. اچ‌بی‌او این سریال را با همکاری شبکه اسکای آتلانتیس و کانال پلاس ساخته و یکی از مهم‌ترین عناوین این ماه تلویزیون به شمار می‌رود. این سریال که ۹ قسمت دارد، بازیگران معروف دیگری مانند شارون استون و مرلین منسون را هم به عنوان ستاره در خود می‌بیند.

 

۶۸ ویسکی (68 Whiskey)

شبکه: Paramount Network   تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه (۱۵ دی)

این سریال که به نوعی می‌توان آن را پاسخی مدرن به «MASH» دانست، داستان تعدادی پزشکیار ارتش را در کمپی در افعانستان به تصویر می‌کشد. ویسکی ۶۸ بر اساس سریالی اسرائیلی ساخته شده و سم کیلی، گیج گالیتلی، کریستینا رودلو را به عنوان ستاره در خودش می‌بیند و اپیسود پایلوت آن توسط ران هاوارد کارگردانی شده.

 

همه چیز روبه‌راه می‌شود (Everything’s Gonna Be Okay)

شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۱۶ ژانویه (۲۶ دی)

خالق و ستاره «لطفا مرا دوست داشته باش»، جاش تامس با سریالی جدید بازگشته که در آن با مشکلات زیادی باید دست و پنجه نرم کند. در این سریال، او نقش نیکلاس را بازی می‌کند. جوانی که زندگی‌اش بعد از مرگ ناگهانی پدرش دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود. او حالا وظیفه دارد از خواهران ناتنی نوجوانش مراقبت کند.

 

آمریکای کوچک (Little America)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۱۷ ژانویه (۲۷ دی)

امیلی گوردون و کمیل نانجیانی، نویسندگان «بیمار بزرگ» به همراه لی آیزنبرگ این سریال آنتولوژیک را به تحریر درآورده‌اند. این سریال به روایت داستان‌های مختلفی از زندگی مهاجران به آمریکا می‌پردازد و از دید آن‌ها و خانواده‌هایشان وقایع را بازگو می‌کند. سریال هشت قسمت دارد و داستان هشت مهاجر مختلف با شرایط مختلف را تعریف می‌کند.

 

هفت دنیا، یک سیاره (Seven Worlds, One Planet)

شبکه: BBC America   تاریخ پخش: ۱۸ ژانویه (۲۸ دی)

در ادامه مستندهای حیات وحش سال‌های اخیر، جدیدترین عنوان شبکه‌ بی‌بی‌سی، رهیافت جدیدی را اتخاذ کرده. بدین گونه که این سریال در هر اپیسود حیات وحش یک قاره را بررسی می‌کند. با تصاویر جذاب و دیدنی‌ای که محصول کار بیش از صد نفر است، این سریال دیوید اتنبوروی معروف و محبوب را به عنوان راوی در در اختیار دارد.

 

۹-۱-۱ ستاره تنها (9-1-1: Lone Star)

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۱۹ ژانویه (۲۹ دی)

این سریال، اسپین آف سریال «۱-۱-۹» است. داستان آن در تگزاس می‌گذرد و ماجراهای فردی را روایت می‌کند که به تازگی به اداره آتش‌نشانی پیوسته. نقش اصلی سریال را راب لو بازی می‌کند. فردی که در کنار کمک به دیگران باید با مشکلات و گرفتاری‌های شخصی خودش هم دست و پنجه نرم کند. نکته جذاب در مورد سریال اینکه دیگر بازیگر مطرح آن لیو تایلر است.

 

خیابان پنجم (Avenue 5)

شبکه:HBO  تاریخ پخش: ۱۹ ژانویه (۲۹ دی)

داستان این سریال در آینده می‌گذرد. آینده‌ای که در آن سفر میان سیاره‌ای میسر شده. در این سریال که جدیدترین اثر آرماندو یانوچی خالق «Veep» و «The Thick Of It» است، هیو لوری نقش فرمانده یک سفینه فضایی را بازی می‌کند. او وظیفه دارد هرطور که شده از جان مسافران سفینه حفاظت کند. زک وودز، جاش گد، نیکی آموکا برد و هیمیش پتل هم از دیگر چهره‌های شناخته‌شده این سریال کمدی ماجرایی هستند.

 

سرزمین مردگان (The Dead Lands)

شبکه: Shudder   تاریخ پخش: ۲۳ ژانویه (۳ بهمن)

جدیدترین سریال اوریجینال شبکه شادر اقتباسی از فیلمی اکشن با همین نام محصول سال ۲۰۱۴ است. بازیگر نقش آصلی آن تی کوهه توکاکا نقش یک جنگجوی ماپوری از مرگ برگشته را بازی می‌کند که باید توازن بین دنیای زندگان و مردگان را حفظ کند. در همین حین باید متاثر از زندگی گذشته‌اش، راه رستگاری شخصی را نیز پیدا کند.

سفر ستاره‌ای: پیکارد (Star Trek: Picard)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲۳ ژانویه (۳ بهمن)

در اسپین آف جدید سفر ستاره‌ای، کاپیتان ژان لوک پیکارد باید دست از بازنشستگی‌اش بردارد و دوباره به دامان ماجراجویی بازگردد و در کنار همرزمان قدیمی‌اش با تهدیدات جدیدی روبرو شود. برنت اسپاینر و جاناتان فریکس از دیگر کسانی هستند که برای ایفای مجدد نقش خود در سری اصلی بازمی‌گردند. فصل اول این سریال ۱۰ قسمت دارد و گفته می‌شود از همین حالا برای فصل دوم هم تمدید شده.

در ادامه هم سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را مشاهده می‌کنید.  

آخرین مرد استوار (The Last Man Standing)

فصل ۸

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۲ ژانویه (۱۲ دی)

 

آمریکا استعداد دارد: قهرمانان (America’s Got Talent: The Champions)

فصل ۲

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۶ ژانویه (۱۶ دی)

 

گریس و فرانکی (Grace And Frankie)

فصل ۶

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)

 

دردسر خوب (Good Trouble)

فصل ۲

شبکه Freeform   تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)

 

شعبده‌بازان (The Magicians)

فصل ۵

شبکه: Syfy   تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)

 

بزرگسالی (Grown-ish)

فصل ۳

شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۱۶ ژانویه (۲۶ دی)

پروژه کتاب آبی (Project Blue Book)

فصل ۲

شبکه: History   تاریخ پخش: ۲۱ ژانویه (۱ بهمن)

 

 شریل (Shrill)

فصل ۲

شبکه: Hulu   تاریخ پخش۲۴ ژانویه (۴ بهمن)

ماجراهای دلهره‌آور سابرینا (Chilling Adventures Of Sabrina)

فصل ۳

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۴ ژانویه (۴ بهمن)

 

معجزه‌سازان: عصر تاریک (Miracle Workers: Dark Ages)

فصل ۲

شبکه: TBS   تاریخ پخش: ۲۸ ژانویه (۸ بهمن)

 

بوجک هورسمن (Bojack Horseman)

فصل ۶ بخش دوم

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن)

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱

برای فوریه و مارچ رو معرفی نمیکنید آیا؟ خیلی خوبه این بخش حیفه ادامه نداشته باشه

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۱۶

تاریخ دقیقشو نمیدونستم ، خیلی هم عالی ، سپاس فراوان ❤

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۲۶

سلام. این مقاله معمولاً پنجم هر ماه میلادی منتشر میشه و ادامه خواهد داشت.

نمایش اسپویل