news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه فوریه ۲۰۲۰ منتظرشان هستیم

شاید شما هم جزو آن دسته باشید که معتقدند تلویزیون باید مدتی به خودش استراحت بدهد. در یکی دو سال اخیر و با اوج گرفتن ساز و کار سرویس‌های استریم، هر ماه عناوین جدید و مهم به تلویزیون می‌آیند و فرصت تماشای خیلی از آن‌ها به دست نمی‌آید. انتخاب‌های زیاد به معنی سخت‌تر شدن فرآیند انتخاب است. اگر چنین نظری دارید، باید خبر بدی به شما بدهم. قرار نیست سریال‌ها کم شوند. لااقل در این ماه به هیچ وجه!

اسم‌هایی که این ماه به تلویزیون می‌آیند را از نظر بگذرانید: آل پاچینو، لوگان لرمن، رزاریو داوسون، زویی کرویتز، ویل آرنت، راب مک انری و البته دو عدد ایمی پولر. خیالتان تخت. اصلا ماه راحتی پیش رو ندارید.

لیست سریال‌هایی که جذاب به نظر می‌رسیدند را برایتان آماده کرده‌ایم. در انتهای یادداشت هم سریال‌‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را مشاهده خواهید کرد.

استادان لگو (LEGO Masters)

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۵ فوریه (۱۶ بهمن)

در این مسابقه که با اجرای ویل آرنت از شبکه فاکس به روی آنتن خواهد رفت، گروه‌های دو نفره تلاش می‌کنند تا بهترین آثار خود را با استفاده از لگو بسازند. لگو که در همه جا طرفدار دارد، ویل آرنت اما باید دید برای این مسابقه چه ترفندی در آستین دارد تا بتواند یک شوی جذاب برای بینندگان بسازد. آیا آدم بزرگ‌ها خلاقیت کافی را برای استفاده از آجرهای رنگارنگ لگو و خلق آثار جذاب دارند؟

بریرپچ (Briarpatch)

شبکه: USA   تاریخ پخش: ۶ فوریه (۱۷ بهمن)

در این سریال نئونوآر که بر اساس رمان معروفی از راس توماس با همین نام ساخته شده، رزاریو داوسون به ایفای نقش می‌پردازد. زمانی که پلیسی در شهر تگزاس به قتل می‌رسد، آلگرا دیل (داوسون) باید معمای قتل را حل کند. و در این راه باید شبکه در هم پیچیده‌ای از انگیز‌ه‌های سیاسی، خلافکاران خرده‌پا و میلیونرهای محلی را از هم بگشاید. به علاوه درگیری‌هایی از زندگی گذشته‌اش که گریبانش را می‌گیرد.

بازجویی (Interrogation)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۶ فوریه (۱۷ بهمن)

بر اساس یک پرونده قتل واقعی ساخته شده و داستان یک پسر جوان را روایت می‌کند که به قتل مادرش متهم می‌شود. داستان در دهه ۸۰ میلادی در لس آنجلس رخ می‌دهد و کایل گلنر، پیتر سارسگارد و دیوید استریترن در آن بازی می‌کنند. نکته آخر اینکه همه قسمت‌های فصل اول سریال به صورت یک‌جا، در تمامی سرویس‌های سی‌بی‌اس برای تماشاگران در دسترس خواهد بود.

کیتی کین (Katy Keene)

شبکه:‌ CW   تاریخ پخش: ۶ فوریه (۱۷ بهمن)

این سریال که قرار است دنیای ریوردیل شبکه سی دبلیو را گسترش دهد، پنج سال پس از پایان دبیرستان کیتی کین به وقوع می‌پیوندد و لوسی هیل باید بار دیگر در این نقش با ماجراهای جدید روبرو شود. کرکترهای دیگری هم از دنیای ریوردیل به این سریال می‌آیند تا برای هواداران انگیزه بیشتری ایجاد شود.

جستجوی اسطوره‌ای: ضیافت ریون (Mythic Quest: Raven’s Banquet)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۷ فوریه (۱۸ بهمن)

تلفیقی از «کمدی محیط کار» با صنعت بازی‌سازی است و با گردهم‌آیی نویسندگان «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» راب مک انری، چارلی دی و مگان گنز شکل گرفته. مک انری نقش یک مدیر استودیوی بازی‌سازی را بازی می‌کند که باید در فرآیند بزرگ‌ترین قراردادی که شرکتش تاکنون بسته، مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند. در این سریال که از همین حالا برای فصل دوم تمدید شده، اف ماری ابراهام و دنی پودی هم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کیفیت صدای بالا (High Fidelity)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)

در این سریال که با حال و هوای کتاب نیک هورنبی و فیلم خوب استیون فیرز ساخته شده، زويی کرویتز نقش یک صاحب فروشگاه آلبوم موسیقی را ایفا می‌کند. ما تماشاگر ماجراهای زندگی او در بروکلین و دسته و پنجه نرم کردنش با مشکلات خواهیم بود. همانطور که از حال و هوای داستان انتظار داریم، سریال یک ساندتراک معرکه هم دارد و یک عیش موسیقایی درجه یک هم به شمار می‌رود.

آبشار یوتوپیا (Utopia Falls)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)

این سریال معجونی از ژانرهای علمی تخیلی و آخرالزمانی و موزیک است. داستان در چند قرن بعد می‌گذرد و دوره‌ای را روایت می‌کند که رسوم فرهنگی جدیدی غالب شده. یک گروه از موزیسین‌ها در آخرین کلونی باقی مانده بر روی کره زمین به همایش سالانه موسیقی می‌روند و یکی از آن‌ها برای ارتباط گرفتن با فرهنگ‌های قدیمی، به سراغ ژانر از رده خارج هیپ‌هاپ می‌رود!

دانکنویل (Duncanville)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن)

محصول جدیدی از دو نفر از سازندگان انیمیشن محبوب خانواده سیمپسون، مایک و جولی اسکولی است. انیمیشن دانکنویل داستان‌های یک نوجوان ۱۵ ساله به نام دانکن را دنبال می‌کند که با تصمیمات عجیبش، زندگی خود و خانواده‌اش را جذاب می‌کند. ایمی پولر یکی از سازندگان این سریال است که صداپیشگی دانکن و مادرش را بر عهده دارد. از سایر ستارگان آن می‌توان رشیدا جونز، ریکی لیندهوم، تای بورل و بتسی سودارو را نام برد.

شکارچیان (Hunters)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۲۱ فوریه (۲ اسفند)

آل پاچینو به شکار نازی‌ها می‌رود. همین یک جمله برای اینکه این سریال را در لیست این ماهتان قرار دهید کافی به نظر می‌رسد. در این سریال که داستان آن در اواخر دهه ۷۰ میلادی در نیویورک رخ می‌دهد، آل پاچینو نقش ماموری را بازی می‌کند که در پی یافتن شبکه‌ها و گروه‌‌های مخفی فاشیستی آمریکایی می‌رود. همراهان او در این کاوش، لوگان لرمن، جریکا هینتون و جاش رادنر هستند.

باهاش راحت نیستم (I Am Not Ok With This)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۶ فوریه(۷ اسفند)

سیدنی با بازی سوفیا لوییس، دختر نوجوان دبیرستانی‌ای است که باید با مشکلاتش در مدرسه سر و کله بزند، در همین حین باید مسائل خانوادگی را روبراه کند و با تغییرات بدنش در سن بلوغ کنار بیاید. در این بین متوجه قدرت‌های عجیبی درون بدنش می‌شود. بر اساس رمان گرافیکی جذاب اثر چارلز فورسمن ساخته شده که به مشکلات دوران نوجوانی می‌پردازد.

در ادامه اسامی سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را از نظر می‌گذرانیم:

میراث (Legacies)

فصل ۲

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۶ فوریه (۱۷ بهمن)

گناهکار (The Sinner)

فصل ۳

شبکه: USA   تاریخ پخش:۶ فوریه (۱۷ بهمن)

مراقبت دقیق (High Maintenance)

فصل ۴

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۷ فوریه (۱۸ بهمن)

سرزمین مادری (Homeland)

فصل ۸

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۹ فوریه (۲۰ یهمن)

بچه‌گانه (Kidding)

فصل ۲

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۹ فوریه (۲۰ بهمن)

نارکوس: مکزیک (Narcos: Mexico)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن)

دورافتاده (Outlander)

فصل ۵

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن)

بهتره با سال تماس بگیری (‌Better Call Saul)

فصل ۵

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۲۳ فوریه (۴ اسفند)

کربن تغییریافته (Altered Carbon)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۷ فوریه (۸ اسفند)

نظر شا درباره این عناوین چیست؟ کدام یک به نظرتان جذاب‌تر است؟ کدام را به دیگران توصیه می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹

عالیه مرسی 30نما

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۴۳

من فقط منتظر homeland هستم

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸

سریال Dark کی میاد پس؟

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۳۸

آره واقعا من که خیلی وقته منتظرم !

نمایش اسپویل