news-background
news-background

سریال‌های The Purge و Treadstone کنسل شدند

شبکه‌ی USA اعلام کرد که فصل جدیدی برای سریال‌های «پاکسازی» (دانلود سریال The Purge با لینک مستقیم) و «ترداستون» (دانلود سریال Treadstone با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. هر دوی این سریال‌ها براساس فیلم‌های محبوب «پاکسازی» و «بورن» (دانلود فیلم Bourne با لینک مستقیم) ساخته شده‌ بودند. «پاکسازی» پس از دو فصل و «ترداستون» پس از یک فصل کنسل می‌شوند.

این دو سریال درام در عین پرخرج بودن موفق به جذب مخاطب زیادی در شبکه‌ی کابلی USA نمی‌شدند. «پاکسازی» فصل اول موفقی سپری کرد اما در فصل دوم با کاهش ۵۰ درصدی بیننده مواجه شد. این شبکه پیش‌تر سریال درام اریجینال «مرا به مبارزه بطلب» (دانلود سریال Dare Me با لینک مستقیم) را هم پس از یک فصل کنسل کرده بود.

علت این کنسل شدن‌ پیاپی سریال‌های متن-محور تغییر رویکرد شبکه و گرایش آن به سمت سریال‌های ریلیتی گزارش شده است. این استراتژی از سوی چندین شبکه‌ی کابلی دیگر از جمله A+E هم اتخاذ شده است. در حال حاضر WWE Raw و «کریسلی بهتر می‌داند» (Chrisley Knows Best) پربیننده‌ترین عناوین بدون فیلمنامه‌ی شبکه‌ی USA به شمار می‌روند.

دو سریال متن-محوری که در آینده از USA پخش می‌شوند شامل «جان کثیف» (Dirty John) با بازی «کریستین اسلیتر» و «آماندا پیت» و مینی‌سریال «ایول» (Evel) با بازی «مایلو ونتیمیلیا» می‌شوند.

سریال «پاکسازی» که توسط استودیوی بلوم‌هاوس و یو‌سی‌پی ساخته شد در مورد یک بازه‌ی زمانی ۱۲ ساعته بود که ارتکاب هر گونه جنایت در آن قانونی می‌شد. «جیمز دی‌موناکو» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مجموعه بود. سریال «ترداستون» به نویسندگی «تیم کرینگ» نیز داستانی در مورد یک عملیات مخفیانه‌ی سازمان سیا موسوم به «عملیات ترداستون» بازگو می‌کرد. «رامین بحرانی» اپیزود اول این سریال را کارگردانی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۰۹

کلا ایده ی The Purge حیف شد باید تو یه شبکه دیگه ساخته میشد!

نمایش اسپویل