news-background
news-background

سریال‌های Runaways مارول و Anne With an E با فصل سوم به پایان می‌رسند

نت‌فلیکس روز دوشنبه اعلام کرد که سریال «آن شرلی با ای» (Anne with an E) با فصل سوم به پایان راه می‌رسد. فصل پایانی سریال قرار است ۳ ژانویه آینده با پخش ۱۰ اپیزود خاتمه یابد.

این سریال که از رمان «آن در گرین گیبلز» نوشته‌ی «لوسی ماد مونتگومری» اقتباس می‌شود، از شبکه‌ی CBC کانادا روی ایر می‌رود اپیزود پایانی آن یکشنبه‌ی گذشته پخش شده است. «آمیبث مک‌نولتی» در نقش «آن» ظاهر شده و دیگر بازیگران مجموعه شامل «جرالدین جیمز»، «آر.اچ. تامسون»، «دالیا بلا»، «کورین کاسلو»، «لوکاس زومان»، «کایلا متیوز»، و «کول مکنزی» می‌شوند.

«آن شرلی با ای» یکی از چندین اقتباس‌های صورت گرفته از رمان در سال‌های اخیر است. دیگر اقتباس‌ها شامل یک سریال انیمیشن می‌شد که در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ از PBS روی ایر رفت. اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی دیگری هم به همراه یک تئاتر در سال‌های گذشته از این رمان ساخته شده است. رمان کلاسیک مونتگومری در سال ۱۹۰۸ منتشر شد.

نت‌فلیکس در هفته‌ی گذشته سفارش ساخت فصل دوم سریال زامبی «تابستان سیاه» (Black Summer) را هم صادر کرد. «جیمی کینگ» در فصل اول در نقش «رُز» بازی کرد و تهیه‌کنندگی سریال را هم برعهده داشت. نت‌فلیکس آمار بینندگان سریال‌هایش را اعلام نمی‌کند اما به گفته‌ی آن‌ها «تابستان سیاه» آپریل گذشته پربیننده‌ترین سریال شبکه در بریتانیا بوده است.

شبکه‌ی هولو ۱۸ نوامبر نیز اعلام کرده بود که سریال «فراریان» (Marvel’s Runaways) مارول را هم پس از فصل سوم کنسل می‌کند. فصل سوم این سریال که متشکل از ۱۰ اپیزود است ۱۳ دسامبر آینده از این شبکه روی ایر می‌رود. هولو به هواداران اطمینان خاطر داده است که داستان در پایان فصل سوم به شکلی طبیعی به انتها خواهد رسید.

در فصل سوم «فراریان» جستجو برای یافتن «چیس»، «گرت» و «کارولینا» ادامه دارد. بازیگران سریال شامل «رنزی فلیز»، «لیریکا اوکانو»، «ویرجینا گاردنر»، «آریلا بارر»، «گرگ سالکین»، «آلگرا آکوستا»، «آنی ورشینگ»، «رایان سندز»، «انجل پارکر»، «اور کارادین»، «جیمز مارسترز»، «کوین وایزمن»، «بریجد برانا»، «جیمز یگاشی» «بریتنی ایشیباشی» و «الیزابت هرلی» می‌شود.

نویسندگی این سریال که از کتاب مصوری به همین نام اقتباس شده، به «جاش شوراترز» و «استفانی سوج» سپرده شده است. با پایان «فراریان»، تنها سریال‌های مارول باقی مانده در هولو لایو-اکشن «هلستورم» (Helstorm) و چهار سریال انیمیشن به هم پیوسته شامل «هیت-مانکی»، «هاوارد اردک»، «تایگارا و دزلر» و «ام.او.دی.او.کی» خواهد بود

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۷

سریال آن شرلی خیلی قشنگه. خاطرات کودکی منو زنده کرد. حیف شد :(

نمایش اسپویل