news-background
news-background

سریال‌های Last Man Standing و L.A.'s Finest کنسل شدند

سریال «آخرین مرد» (دانلود سریال Last Man Standing با لینک مستقیم) به پایان می‌رسد. شبکه‌ی فاکس اعلام کرد که فصل نهم این سریال آخرین فصل آن خواهد بود و ژانویه آینده روی ایر می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل نهم این سریال با بازی «تیم آلن» سفارش ساخت ۲۱ اپیزود را دریافت کرده و به این ترتیب با ۱۹۴ اپیزود به آخر راه می‌رسد. این دومین بار است پایان سریال اعلام می‌شود. شش فصل ابتدایی «آخرین مرد» در شبکه‌ی ای‌بی‌سی روی ایر رفت. فاکس سپتامبر سال ۲۰۱۸ سفارش ساخت فصل هفتم آن را صادر کرد و تاکنون آن را ادامه داد.

«آخرین مرد» در حال حاضر آخرین سریال کمدی لایو-اکشن شبکه‌ی فاکس است که یک عنوان جدید نیست. این شبکه سفارش ساخت یک فصل از سریال کمدی «مرا کت صدا بزن» (Call Me Kat) با بازی «مایم بیلیک» و تهیه‌کنندگی «جیم پارسونز» را صادر کرده است.

آلن در «آخرین مرد» نقش «مایک بکستر» پدر سه دختر را بازی می‌کند که معمولاً در وضعیت‌های عجیبی در یک خانه‌ی به تصرف درآمده توسط زنان گرفتار می‌شود. دیگر بازیگران فیلم «نانسی تراویس» در نقش همسر مایک، «ونسا بکستر»، «آماندا فولر» در نقش دختر بزرگتر آن‌ها، «کریستین بکستر»، «مالی مک‌کوک» در نقش دختر وسطی «مندی بکستر-اندرسون»، «کریستف سندرز» در نقش همسر مندی، «کایل اندرسون»، «جوردن مسترسون» در نقش همسر کریستین، «رایان وگلسون»، «جاناتان آدامز» در نقش همسایه‌ی مایک، و «کریستا ماری یو» و «هکتور الیزاندو» بوده‌اند. این سریال به نویسندگی «جک بردیت» و «کوین ابوت» و تهیه‌کنندگی آلن، «مت بری»، «مارتی ادلستین»، «شان لوی»، «بکی کلمنتس» و «ریک مسینا» ساخته شد.

شبکه‌ی اسپکترم نیز اعلام کرد سریال «پلیس لس‌آنجلس» (دانلود سریال L.A.'s Finest با لینک مستقیم) را پس از دو فصل کنسل می‌کند. این سریال اسپین‌آفی برای فیلم‌های «پسران بد» (Bad Boys) بود و «جسکا آلبا» و «گابریل یونیون» در آن ایفای نقش کردند. فصل دوم این سریال پنج هفته قبل به صورت یکجا منتشر شده بود. فصل اول «پلیس لس‌آنجلس» از شبکه‌ی فاکس روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید