news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه ژوئن ۲۰۲۱ منتظرشان هستیم

 

ششمین ماه سال آغاز شد و به طور غیررسمی وارد تابستان شده‌ایم. در این ماه علاوه بر برگزاری مسابقات و رقابت‌های ورزشی، سریال‌های جذاب جدیدی هم داریم. از آمدن ستارگانی مانند جولین مور، کلایو اوون، رز بیرن و اوون ویلسون به تلویزیون تا تازه‌ترین عنوان مارول. این شما و این لیست سریال‌های منتخب:

 

داستان لیزی (Lisey’s Story)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۴ ژوئن

یکی از مهم‌ترین عناوین ماه است و تازه‌ترین اقتباس از کارهای استیون کینگ. نکته‌ی جالب این که خود کینگ فیلمنامه سریال را نوشته. پابلو لارین آن را کارگردانی کرده و مهم‌ترین نکته‌ی سریال بازیگران آن هستند. جولین مور در مرکز سریال نقش یک بیوه را بازی می‌کند که در سوگ از دست دادن همسرش، یکی از برترین نویسندگان فانتزی دنیا، با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و در تلاش است تا دنیای ذهنی همسرش را کامل کند. سایر بازیگران سریال کلایو اوون در نقش رمان‌نویس متوفی، جنیفر جیسون لی در نقش خواهر مور و دین دیهان در نقش یک جامعه‌ستیز هستند.

 

دندان شیرین (Sweet Tooth)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ ژوئن

ده سال پیش اتفاقی بزرگ دنیا را تکان داد. بعد از آن کودکان هیبریدی (نیمه انسانی، نیمه حیوانی) متولد شدند و انسان‌ها که نمی‌دانستند این موجودات عامل ویروس‌ها هستند یا نتیجه‌ی آن، به شکارشان پرداختند. حالا بعد از یک دهه زندگی ایمن در جنگل، کودکی نیمه‌انسان نیمه گوزن به نام گاس با یک انسان دوست می‌شود و با هم به گشت و گذار در دل آمریکا می‌پردازند.

 

پرندگان کوچک (Little Birds)

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۶ ژوئن

استیسی پاسن این سریال کوتاه شش قسمتی را کارگردانی کرده که از داستان‌های کوتاه آنائیس نین اقتباس شده. داستانی متعلق به دهه‌ی پنجاه میلادی اما از دریچه‌ی امروز. جونو تمپل نقش اصلی سریال را بازی می‌کند. زنی به نام لوسی سَویج که زندگی در مراکش را انتخاب کرده. خالق سریال سوفیا ال ماریا است و دیگر ستاره‌ی سریال یوما مروان.

 

لوکی (Loki)

شبکه: Disney+   تاریخ پخش: ۹ ژوئن

مورد انتظارترین سریال ماه. به لطف شبکه‌ی دیزنی پلاس البته حالا نیازی نیست زیاد منتظر بمانیم تا محصولات مارول را به تماشا بنشینیم. بعد از تجربه‌های به شدت موفق «وانداویژن» و «فالکن و سرباز زمستان»، حالا سومین سریال مارول هم با محوریت برادر شرور ثور، یکی از خدایان ازگارد، پروردگار حقه و نیرنگ یعنی لوکی به روی آنتن می‌رود. تام هیدلستون شخصیت محبوبش را از دنیای مارول به تلویزیون آورده و قرار است در زمان سفر کند. می‌دانیم که در انتهای «انتقام جویان آخر بازی» او تسرکت را در سال ۲۰۱۲ دزدید و گریخت. حالا باید با عواقبش سر و کله بزند و ماموران TVA را از سر خود وا کند. اوون ویلسون شریک او در این ماجراجویی است.

 

یواشکی (Blindspotting)

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۱۳ ژوئن

سریال بعد از اتفاقات فیلمی تحسین‌شده با همین نام محصول ۲۰۱۸ رخ می‌دهد و در آن اشلی (با بازی جزمین سیفس جونز) را دنبال می‌کنیم که پس از محکومیت دوست‌پسرش به حبس باید زندگی خود و خانواده‌اش را حفظ کند. رافائل کازال و دیوید دیگز نویسندگان فیلم هم به عنوان خالق سریال برگشته‌اند.

 

جمهوری سارا (The Republic Of Sarah)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

شبکه‌ی CW به سریال‌های نوجوانانه مشهور است و این سریال هم احتمالا همان حال و هوا را دارد. اما جدی‌تر و عمیق‌تر. یک معلم دبیرستان با نام سارا (با بازی استلا بیکر) در تلاش است که یک پروژه‌ی معدن‌کاوی را در نیوهمپشایر متوقف کند. در همین حین او متوجه یک ایراد در قانون اساسی می‌شود که به این شهر اجازه می‌دهد اعلام استقلال کند تا جلوی هرگونه فعالیت صنعتی را بگیرد.

 

جسمانی (Physical)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۱۸ ژوئن

رز بیرن نقش یک زن خانه‌دار در دهه‌ی ۸۰ میلادی در سن دیگو را بازی می‌کند که برای برون‌رفت از زندگی روزمره شروع به ضبط ویدئو‌های نرمشی می‌کند و جهانی تازه به رویش گشوده می‌شود. روری اسکاول، دلا سابا، لو تیلور پوچی و اشلی لیائو از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

کوین برود گورش را گم کند (Kevin Can F**k Himself)

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۲۰ ژوئن

این سریال به واقعیت تلخ و تاریک پشت سریال‌های سیت‌کام می‌پردازد. انی مورفی نقش آلیسون را ایفا می‌کند. که مشغول ساخت سریالی با کمک همسر و دوستان همسرش است. خالق سریال والری آرمسترانگ است که قبلا برای همین شبکه «لژ ۴۹» را ساخته.

 

جامعه رازآلود بندیکت (The Mysterious Benedict Society)

شبکه: Disney+   تاریخ پخش: ۲۵ ژوئن

تونی هیل نقش آقای بندیکت را ایفا می‌کند که قرار است به کودکان درباره‌ی گرمایش جهانی آموزش دهد. اتفاقی بس خوشایند. سریال که در جشنواره ترایبیکا رونمایی شد، اقتباسی از مجموعه کتاب‌های ترنتون لی استورات است.

   

در ادامه، سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید:

 

آمریکا استعداد دارد (America’s Got Talent)

فصل ۱۶

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۱ ژوئن

 

چرا زنان می‌کشند (Why Women Kill)

فصل ۲

شبکه: Paramount+   تاریخ پخش: ۳ ژوئن

 

تابستانه (Summertime)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۳ ژوئن

 

احساس خوبی داشته باش (Feel Good)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ ژوئن

 

در تاریکی (In The Dark)

فصل ۳

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۹ ژوئن

 

ارادتمند، ویکتور (Love, Victor)

فصل ۲

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۱ ژوئن

 

لوپین (Lupin)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۱ ژوئن

 

قبل از تاریکی خانه باش (Home Before Dark)

فصل ۲

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۱۱ ژوئن

 

دیو (Dave)

فصل ۲

شبکه: FXX   تاریخ پخش: ۱۶ ژوئن

 

ریک و مورتی (Rick And Morty)

فصل ۵

شبکه:Adult Swim   تاریخ پخش: ۲۰ ژوئن

 

پارک مرکزی (Central Park)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۲۵ ژوئن

 

بوش (Busch)

شبکه: Amazon   تاریخ پخش: ۲۵ ژوئن

 

شما منتظر آغاز کدام سریال هستید؟ منتظر بازگشت کدام سریال؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲

من بشدت منتظر فصل 4 Yellowstone هستم . تاریخش مشخص نشده ؟

نمایش اسپویل
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۴

خیر

نمایش اسپویل