news-background
news-background

سریال‌های جدید «ال فنینگ» و «سلینا گومز» در هولو معرفی شدند

«ال فنینگ» در یک سریال تلویزیونی بر اساس زندگی «میشل کارتر» برای شبکه‌ی هولو بازی می‌کند. در این سریال تحت عنوان «دختری از پلین‌ویل» (The Girl From Plainville) فنینگ در نقش کارتر بازی می‌کند که در سال ۲۰۱۷ با ارسال پیام‌های متنی دوست پسر ۱۸ ساله‌اش را به خودکشی وادار کرد. سریال بر اساس مقاله‌ای به همین نام نوشته‌ی «جسی بارون» که در مجله‌ی «اسکوایر» منتشر شده ساخته خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«لیز هانا» و «پاتریک مک‌مانوس» نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای سریال خواهند بود. فنینگ نیز با کمپانی «اکو لیک» دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه است. بارون و «ارین لی کار» به عنوان مشاور در تولید سریال مشارکت می‌کنند. این سریال در استودیوی یو‌سی‌پی به تولید می‌رسد. اخیراً گزارش شده بود که این استودیو در حال توسعه‌ی یک سریال با همکاری «الیزابت ماس» در نقش «کندی مانتگومری» است.

فنینگ اخیراً در سریال تاریخی و کمدی «کبیر» (دانلود سریال The Great با لینک مستقیم) شبکه‌ی هولو نقش «کاترین کبیر» را بازی کرده. این سریال در ماه‌ ژوئیه سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد و نامزد دو جایزه‌ی امی شد.

شبکه‌ی هولو جمعه ۷ آگست اعلام کرد که با «سلینا گومز» برای بازی در سریال کمدی «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) نیز به توافق رسیده است. این سریال ژانویه گذشته معرفی شد و قرار است علاوه بر گومز، «مارتین شورت» و «استیو مارتین» هم در آن به ایفای نقش بپردازند. داستان در مورد سه غریبه با بازی گومز، شورت و مارتین است که به جنایات واقعی علاقه دارند و ناگهان درگیر یک مورد می‌شوند.

این پروژه اولین سریال تلویزیونی گومز پس از دوران حضورش در دیزنی و سریال «جادوگران» (دانلود سریال Wizards of Waverly Place با لینک مستقیم) است. او جدا از فعالیت‌هایش در زمینه‌ی موسیقی سابقه‌ی بازی در فیلم‌های قابل‌توجهی از جمله «اسپرینگ برکرز» (Spring Breakers) و «مردگان نمی‌میرند» (دانلود فیلم The Dead Don't Die با لینک مستقیم) را داشته است. اخیراً گزارش شده بود که او برای شبکه‌ی HBO Max یک برنامه‌ی آشپزی به نام «سلینا + سرآشپز» (Selena + Chef) می‌سازد.

هولو همزمان اعلام کرده است که سفارش ساخت یک سریال مستند شش اپیزودی تحت عنوان «چیزی که پس از این می‌خوری» (The Next Thing You Eat) با همکاری سرآشپز «دیوید چنگ» و «مورگان نویل» فیلمساز تولید می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید