news-background
news-background

سریال‌های اختصاصی «لوکی» و «اسکارلت ویچ» با بازیگران اصلی به تلویزیون می‌آیند

دیزنی با توسعه سریال‌هایی در مورد ابرقهرمانان مارول خود را برای شبکه اینترنتی خود آماده می‌کند. غول سرگرمی دنیا در حال طی کردن مراحل اولیه ساخت چند مینی‌سریال با محوریت شخصیت‌های محبوب «دنیای سینمایی مارول» است. این مجموعه‌های تلویزیونی طبق پیش‌بینی‌ها شامل شخصیت «لوکی» و «اسکارلت ویچ» و دیگر ابرقهرمانانی می‌شوند که تاکنون فیلمی اختصاصی برایشان ساخته نشده است.

دیزنی رسماً در مورد این خبر توضیحی ارائه نکرده اما انتظار می‌رود بازیگران اصلی دنیای سینمایی مارول مانند «تام هیدلستین» و «الیزابت اولسن» در سریال‌های دیزنی ظاهر شوند. منابع نزدیک به پروژه در مورد بودجه این سریال‌ها سکوت کرده‌اند ولی هر سریال باید بین شش تا هشت اپیزود داشته باشد و با بودجه‌ای هنگفت توسعه یابد.

همزمان با رشد تعداد کاربران سرویس‌های نت‌فلیکس و آمازون، دیزنی به دنبال یافتن جای پایی در انقلاب شبکه‌های اینترنتی است. این شرکت در مورد سرویس استریمینگ جدید خود اطلاعاتی جز این فاش نکرده که قیمت اشتراک آن کمتر از نت‌فلیکس خواهد بود و در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند. سریال جدیدی از «جنگ ستارگان» و فیلم‌های «دامبو» و «کاپیتان مارول» عناوینی هستند که به صورت انحصاری از طریق سرویس دیزنی در دسترس قرار می‌گیرند.

این پروژه‌ها همگی با بودجه‌های سنگین به تولید می‌رسند. سریال «جنگ ستارگان» طبق شنیده‌ها برای دیزنی ۱۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت و فیلم‌ها با بودجه بالاتر از ۲۵ میلیون دلاری تولید می‌شوند. نت‌فلیکس رقیب اصلی دیزنی در حال حاضر دارای ۱۲۵ میلیون مشترک در سراسر دنیاست و قراردادهایی گرانقیمت با استعدادهایی نظیر «رایان مورفی» (داستان ترسناک آمریکایی)، «کنیا بریس» (بلک-ایش) و دیگران به امضاء رسانده است.

سریال‌های مارول برای دیزنی مراحل پیش تولید را سپری می‌کنند و هنوز نویسنده‌ای به این پروژه‌ها اضافه نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۲۳

الیزابت ماس برای داستان ندیمه است الیزابت اولسن درسته

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۳۷

اصلاح شد. ?

نمایش اسپویل