news-background
news-background

سریالی از زندگی الویس پرسلی ساخته خواهد شد

 

پروژه ساخت یک سریال بر اساس داستان زندگی الویس پرسلی ، خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکا در قرن ۲۰ ، توسط کمپانی واینستان ساخته خواهد شد. این فیلم از کتابی با نام "الویس" نوشته دیوید مارش خواهد بود و اولین سریالی میشود که در گریسلند ، ممفیس ایالت تنسی فیلم برداری خواهد شد.

" من یکی از طرفداران فیلم های ساخته شده توسط کمپانی واینستان هستم " این جمله را پریسیلا پرسلی ، همسر الویس پریسلی است که در سال ۱۹۷۳ از او جدا شد و دیگر ازدواج نکرد ، در یک بیانیه گفته است. او در ادامه گفت " من بسیار هیجان زده هستم که باید با این کمپانی،  برای این شو،  که در مورد داستان زندگی الویس و حقایقی از اوست،  که باعث شد فرهنگ موسیقی جهان عوض شود و انقلابی در موزیک به وجود آید ، کار کنم " (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

تا به امروز اولیس یکی از معدود کسانی است که لیاقت لقب اسطوره را همیشه داشته اشت. او در دوران شکوفا شدن موسیقی سبک راک اند رول به ویژه در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ بر آن حکمرانی می‌کرد، چنان‌که به «سلطان راک اند رول» مشهور شد. الویس از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه که از هرکدام از آنها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و با بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها موفقیت اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد و مرگ او در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش و به فروش موفق کارهای او خاتمه نبخشید. بعد از مرگش فروش آثارش رو به فزونی گذاشت و حتی بازدید از آرامگاه او جزو یکی از نمادهای صنعت گردشگری آمریکا به شمار می رود. او همچنین با فروش بین ۶۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد نسخه از آثار، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین خواننده تاریخ است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید