news-background
news-background

The Walking Dead: سرنوشت نهایی «ریک گرایمز» در کتاب‌های مصور فاش شد

[حاوی اسپویلر از کتاب مصور «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شماره‌ی ۱۹۲]

شخصیت «ریک گرایمز» در سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شبکه‌ی AMC از نوامبر گذشته وقتی که «اندرو لینکلن» بازیگر این نقش از سریال جدا شد تا تمرکز خود را به سه‌گانه‌ی سینمایی همین عنوان متمرکز کند، مفقود شد و در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد. اما در کتاب‌های کامیک ماهیانه‌ی «اسکای‌باند/ایمج کامیکس» چنین شرایطی حکمفرما نیست.

نویسندگی این کامیک که اوایل سال آینده به شماره‌ی ۲۰۰ می‌رسد، برعهده‌ی «رابرت کرکمن» خالق دنیای «مردگان متحرک» و شخصیت محبوب «ریک گرامیز» است. این مأمور پلیس سرسخت اهل کنتاکی به قهرمان تمامی بینندگان سریال تبدیل شد اما کرکمن سال گذشته در حین برگزاری کامیک کان نیویورک اعلام کرد که هیچگاه بقای طولانی مدت گرایمز را در «مردگان متحرک» در ذهن نداشته و دقیقاً می‌داند که او چگونه در کتاب‌ها از دنیا خواهد رفت. او گفته بود: «مرگ او هم ممکن است در شماره‌ی بعدی به وقوع بپیوندد و هم ۱۰ سال آینده.» او همچنین اضافه کرده بود که شاید نظرش را تغییر دهد.

اما نظرش تغییر نکرد و بسیار کمتر از یک دهه طول کشید تا کرکمن به مصائب این شخصیت پایان دهد. ماه گذشته انتشار شماره‌ی ۱۹۱ «مردگان متحرک» هواداران را گیج و آشفته کرد. در این شماره، گرایمز با ریش و یک دست قطع شده به تصویر کشیده شد، اما در پایان سباستین فرزند خشمگین «پاملا میلتون»، به نام انتقام به روی او آتش گشود. بنابراین سؤال مطرح شده این بود که آیا گرایمز غرق در خون زنده می‌ماند یا نه؟ پاسخ در شماره‌ی ۱۹۲ کامیک که روز گذشته منتشر ‌شد نهفته است.

«اینترتینمنت ویکلی»‌ تأیید کرده است که گرایمز در شماره‌ی جدید چندین بار دیگر توسط سباستین مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در نهایت جان می‌دهد. اما تراژدی به همین جا ختم نمی‌شود و مدتی بعد کارل فرزند ریک که در کتاب‌های کامیک همچنان زنده‌ است، پدر زامبی شده‌ی خودش را پیدا کرده و به سر او تیراندازی می‌کند.

کرکمن پیش از این وعده داده بود که در شماره‌ی ۱۹۲ «مردگان متحرک» حوادث سرنوشت‌سازی رقم خواهد خورد. سرنوشت گرایمز در سریال همچنان نامشخص باقی مانده

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱

سری به گند کشیده شد، ول کن نیستن. اون از سریال که باید چند سال پیش جمش میکردن، کامیکم که از یه جا به بعد تحمل کردنش حوصله میخواد، بازیشم که تل‌تیل یجوری گند زد توش که خودشم تعطیل شد.

نمایش اسپویل