news-background
news-background

سرنوشت فیلم Wonder Woman 1984 روشن شد؛ اکران همزمان با پخش از HBO Max در روز کریسمس

برادران وارنر سرانجام اعلام کرد که فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) را ۲۵ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۹) همزمان با اکران در سالن‌های سینما در شبکه‌ی HBO Max پخش می‌کند. «جیسون کیلار» مدیر عامل وارنرمیدیا این تصمیم استودیو را تأیید کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پتی جنکینز» کارگردان این دنباله نیز با ارسال توییتی این تاریخ انتشار را تأیید کرده و می‌نویسد: «در مقطعی باید انتخاب کنی که عشق و شوری که می‌توانی به اشتراک بگذاری را به هرچیز دیگر ترجیح دهی. ما عاشق فیلم خود هستیم به همان اندازه عاشق هوادارانیم، بنابراین امیدواریم که فیلم ما کمی شادی را به ارمغان آورد و در این تعطیلات کمی شما را تسکین دهد.»

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» قرار است ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹) در بازارهای جهانی به اکران سالن‌های سینما درآید. شبکه‌ی HBO Max برخلاف دیزنی+ که برای «مولان» (Mulan) ۳۰ دلار بیشتر از مشترکینش گرفت، برای این فیلم مبلغ اضافه دیگری درخواست نخواهد کرد. این فیلم ۲۵ دسامبر در چین اکران خواهد شد. قسمت اول «زن شگفت‌انگیز» در این بازار ۹۰.۵ میلیون دلار فروخته بود.

دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» باید به مدت ۳۱ روز در شبکه‌ی HBO Max بماند و سپس از این سرویس حذف شود و به اکران در سالن‌های سینما ادامه دهد. از روز سی و دوم تا شصتم، این فیلم تنها در سالن‌های سینما در دسترس خواهد بود و از روز ۶۱ در تمامی پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که وارنرها تنها با این استراتژی موفق شده سینماداران را راضی به پخش دیجیتال «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» کند.

«مصاحبه» (The Interview) سونی آخرین فیلمی بود که در تعطیلات سال نو میلادی همزمان با اکران در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شد. این فیلم تنها در سالن‌های سینمای مستقل اکران شد و ۶.۱ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد. انتظار می‌رود که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» که کمتر از ۳۰۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی در اختیار دارد، فروشی کمتر را به دست آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید