news-background
news-background

سخنگوی «کریستفر نولان» قوانین «ممنوعیت صندلی» در محل فیلمبرداری را توضیح می‌دهد

سخنگوی «کریستفر نولان» می‌گوید کارگردان صندلی را در محل فیلمبرداری پروژه‌هایش ممنوع نمی‌کند. «آن هاتاوی» ۲۹ ژوئن در گفتگو با «هیو جکمن» ادعا کرد که نولان اجازه‌ نمی‌دهد در محل فیلمبرداری صندلی وجود داشته باشد. این مصاحبه با انتقادات گسترده‌ی منتقدین و ژورنالیست‌ها مواجه شد. هاتاوی در فیلم‌های «بین‌ستاره‌ای» (دانلود فیلم Interstellar با لینک مستقیم) و «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم The Dark Knight Rises با لینک مستقیم) با نولان همکاری کرده است.

«کلی بوش نوواک» سخنگوی نولان می‌گوید: «تنها چیزهایی که در محل فیلمبرداری ممنوع است گوشی موبایل (که ممنوعیت آن همیشه موفقیت‌آمیز نیست) و استعمال دخانیات است (که همیشه موفقیت‌آمیز است.) صندلی‌هایی که «آن هاتاوی» در موردش حرف می‌زند صندلی کارگردان‌هاست که اطراف ویدیو مانیتور و بر مبنای مقام قرار می‌گیرد نه نیاز فیزیکی. کریس تصمیم گرفته از صندلی خودش استفاده نکند اما هرگز صندلی را در محل فیلمبرداری ممنوع نکرده است. عوامل و بازیگران می‌توانند هرکجا و هر زمانی که بخواهند بنشینند.»

هاتاوی در مصاحبه‌اش گفته بود: «کریس اجازه‌ی استفاده از صندلی را هم نمی‌دهد. من دو بار با او همکاری کرده‌ام. او اجازه‌ی نشستن روی صندلی را نمی‌دهد و دلیلش این است که اگر صندلی وجود داشته باشد، افراد روی آن خواهند نشست، و اگر بنشینند، یعنی کار نمی‌کنند. او فیلم‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ مقیاس و جاه‌طلبی و جنبه‌های فنی و احساسی ساخته. فیلم‌هایش همیشه زودتر از موعد و هزینه‌ای کمتر از بودجه‌ی در نظر گرفته شده تمام می‌شوند. فکر می‌کنم اهمیت مسئله‌ی صندلی را می‌داند.»

«آرون استوارت-آن» نویسنده‌ی فیلم «مندی» (دانلود فیلم Mandy با لینک مستقیم) که سابقه‌ی همکاری با نولان را دارد، یکی از افرادی بود که به مصاحبه‌ی هاتاوی واکنش نشان داد و تأکید کرد که قانون «ممنوعیت صندلی» در فیلم‌های نولان وجود ندارد. بعضی از خبرنگاران از جمله «جف جنسن» نیز تأیید کردند که هنگام بازدید از محل فیلمبرداری پروژه‌های نولان صندلی‌های بسیاری دیده‌اند.

نولان آماده‌ی اکران فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) با بازی «جان دیوید واشینگتن» و «رابرت پتینسون»‌ می‌شود. این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۲ آگست (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲

اینم یه روش برا جذب مخاطب اون هم در نزدیکی اکران فیلم جدید موفق باشید

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۷:۲۳

شما کلا با نولان مشکل دارین زیر خبر حرف های هاتاوی هم نفرتتون رو نسبت به نولان غیر مستقیم نشون دادید کلا مشخصه که خیلی پیگیر هستید و هرجا بحثی درمورد نولان هست فورا میاید و به نوعی سعی در تخریبش میکنید اگه واقعا بنظرتون کارای نولان ارزش زیادی ندارن و نباید بهش توجه بشه خودتون چرا اینقد بهش توجه میکنید و سعی میکنید ازش نقد منفی کنید همین موضوع بزرگی نولان رو نشون میده که اثارش اینقد تاثیر گذاره که حتی کسانی مثل شما که هیچ علاقه‌ای بهش ندارید نمیتونید نادیده‌ش بگیرید و حتما پیگیر اثارش هتسید حتی با اینکه فکر میکنید اثار ضعیف و بی اهمیتی داره (یا حداقل تظاهر میکنید) به هر حال خواستم بگم اگه واقعا ازش خوشتون نمیاد واقعا لزومی نداره بهانه تراشی کنید که ازش نقد های بی اساس بگیرید شما که طرفدارش نیستید یا میتونیم بگیم وقتی نمیتونید کاراش رو درک کنید و جذبش نمیشید دیگه کارای نولان چه فرقی به حال شما میکنن خیر یا ضرری به حال شما ندارن پس واقعا لازم نیست اگه خوشتون نمیاد اینقد پیگیرش باشید به جای اینکه سعی در تخریب کسی کنید که نمیتونید با کاراش ارتباط برفرار کنید سعی کنید از اثار کارگردانانی که خوشتون میاد حمایت کنید

نمایش اسپویل