news-background
news-background

ستاره Supernatural پس از پایان فیلمبرداری یکی از وسایل نمادین سریال را به خانه می‌برد

سریال «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) به زودی با پخش فصل پانزدهم از شبکه‌ی CW به پایان می‌رسد. فیلمبرداری آخرین اپیزودهای این سریال در ماه مارس متوقف شده بود اما شبکه اخیراً اعلام کرد که عوامل برای آخرین بار به محل فیلمبرداری بازگشته‌اند تا قسمت‌های جدید در ماه اکتبر روی ایر برود و سرانجام پرونده‌ی یکی از طولانی‌ترین عناوین CW بسته شود. «جنسن اکلس» ستاره‌ی سریال که نقش «دین وینچستر» را در سریال بازی می‌کند، پس از پایان فیلمبرداری با یک یادگاری از سریال به خانه خواهد رفت. او به «دیجیتال اسپای» می‌گوید قرار است پس از وداع با سریال، خودروی شورلت ایمپالا نمادین شخصیتش در سریال را برای خود نگه دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اکلس می‌گوید: «در مورد برداشتن چیزی از محل فیلمبرداری در روز آخر، من قطعاً چیزی را برمی‌دارم که از روز اول «فراطبیعی» چشمم را گرفته بود. اما نگران نباشید، نمی‌خواهم آن را به سرقت ببرم. مجوز بردنش را گرفته‌ام. سال‌هاست که عاجزانه التماس می‌کنم، ولی امسال بالأخره موفق شدم. به من اجازه دادند ایمپالا را به خانه ببرم.»

اکلس در ماه آوریل در خصوص وقفه‌ی ایجاد شده در فیلمبرداری سریال گفته بود: «ما اساساً دکمه‌ی توقف بزرگی را فشار داده‌ایم. در دومین روز فیلمبرداری اپیزود ماقبل پایانی بودیم، و بسیار به پایان کار نزدیک شدیم.»

پروژه‌های بعدی اکلس و همبازی‌اش «جارد پادالکی» پس از «فراطبیعی» از حالا مشخص شده است. اکلس قرار است در سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) آمازون ظاهر شود و پادالکی در ریبوت سریال «واکر، رنجر تگزاس» (Walker, Texas Ranger) برای شبکه‌ی CW جلوی دوربین رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۶

تعجب نکردم حقه جنسنه Dont Touch my BABY

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۵

دلم تنگ میشه براتون winchesters

نمایش اسپویل