news-background
news-background

ستاره سریال Lost برای کمک به ستاره‌دار شدن «جیمز هونگ» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ۵۵ هزار دلار جمع‌آوری کرد

«جیمز هونگ» یکی از پرکارترین بازیگران دنیای سینماست و در بیش از ۶۰۰ پروژه ظاهر شده است.

 

«دنیل دائه کیم» ستاره‌ی سریال «گمشد» (دانلود سریال Lost با لینک مستقیم) و «دکتر خوب» (دانلود سریال The Good Doctor با لینک مستقیم) موفق شد برای ستاره‌دار شدن «جیمز هونگ» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ۵۵ هزار دلار جمع‌آوری کند. هونگ یک بازیگر آمریکایی-چینی است که در بیش از ۶۰۰ عنوان سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده و دوران بازیگری او به هفت دهه می‌رسد. او سابقه‌‌ی بازی در فیلم‌هایی چون «محله چینی‌ها» (دانلود فیلم Chinatown با لینک مستقیم)، «بلید رانر» (دانلود فیلم Blade Runner با لینک مستقیم) و صداپیشگی در فیلم‌های «پاندای کونگ فو کار » (دانلود فیلم Kung Fu Panda با لینک مستقیم) و «مولان» (دانلود فیلم Mulan با لینک مستقیم) را دارد. مقاله‌ای که سی‌ان‌ان هفته‌ی گذشته منتشر کرد و به بررسی آثار بسیار زیاد هونگ پرداخت موجب شد که کیم کمپینی برای ستاره‌دار شدن این بازیگر به راه اندازد.

کیم می‌نویسد: «جیمز هونگ شاید پرکارترین بازیگر تاریخ هالیوود باشد. تا ژوئیه ۲۰۲۰ او در ۶۷۲ عنوان، شامل ۴۶۹ سریال تلویزیونی، ۱۴۹ فیلم بلند، ۳۲ فیلم کوتاه و ۲۲ بازی ویدیویی مشارکت داشته. این مرد اصطلاح «بازیگر شاغل» را معنا کرده...»

کیم هدف جمع‌آوری کمک مالی را ۵۵ هزار دلار تعیین کرده زیرا به گفته‌ی او مهم‌ترین مرحله خریداری پرداخت ۵۰ هزار دلار برای ساخت و نصب ستاره است. ۵ هزار دلار باقی مانده برای پوشش هزینه‌های خدمات «گوفاندمی» در نظر گرفته شده. کمپین کیم در مدت تنها چهار روز ۵۵.۳۰۷ دلار جمع‌آوری کرد و به پایان رسید.

کیم می‌گوید: «وقت آن رسیده از «جیمز هونگ» آنگونه که استحقاقش را دارد تجلیل کنیم. و وقت آن رسیده به او نشان دهیم که او – و تمامی بازیگران رنگین پوست نسل‌های قبل – چقدر راه را برای ما باز کرده‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۱

چطور تو 672 کار شرکت کرده ولی 50 هزارتا نداره؟

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۲۸

جمیز هونگ لیاقتشو داره . دم دائه کیم گرم.

نمایش اسپویل