news-background
news-background

دو ستاره سریال The Big Bang Theory در کمدی جدید فاکس هم‌بازی شدند

«جیم پارسونز» و «مایم بیالیک» دو ستاره‌ی «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) در سریال کمدی جدید شبکه‌ی فاکس بار دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند. شبکه‌ی فاکس سفارش ساخت سریال «کارلا» با بازی بیالیک و پارسونز را صادر کرده است. این سریال بر اساس یک مجموعه‌ی بریتانیایی به نام «میراندا» محصول BBC با نویسندگی «میراندا هارت» تولید می‌شود. بیالیک در نقش شخصیت اصلی «کارلا» بازی خواهد کرد، زنی ۳۹ ساله که هر روز با جامعه و مادر خود در ستیز است تا ثابت کند بدون رسیدن به خواسته‌های خود نیز می‌توان شاد زیست. به همین علت هزینه‌ای که والدینش برای ازواج او کنار گذاشته‌اند را خرج گشایش یک کافه در لوئیزویل کنتاکی می‌کند.

انتظار می‌رود این سریال پاییز سال ۲۰۲۰ (مهرماه ۱۳۹۹) روی ایر برود. ورایتی به نقل از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا سخت به دنبال این پروژه بوده‌اند، مسئله‌ای که البته با پایان یافتن «نظریه‌ی بیگ بنگ» پس از ۱۲ فصل به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون آمریکا جای تعجب ندارد. قسمت پایانی از فصل آخر این سریال اوایل سال جاری میلادی بیش از ۲۵ میلیون بیننده داشت.

«دارلین هانت» فیلمنامه‌ی سریال را به نگارش درمی‌آورد و به همراه بیالیک و پارسونز و «انجی استیونسون» از استودیوی بی‌بی‌سی در تهیه‌کنندگی آن هم مشارکت می‌کند. این پروژه با همکاری استودیوی برادران وارنر و فاکس به تولید می‌رسد. «مایکل تورن» ریاست استودیوی فاکس اینترتینمنت می‌گوید: «می‌دانستم که «کارلا» با نویسندگی هانت پروژه‌ای با پتانسیل بسیار بالا است که می‌تواند به مهمترین سریال کمدی شبکه تبدیل شود. طبیعتاً «جیم پارسونز» و «ماییم بیالیک» در این اتفاق نقشی اساسی داشتند.»

گزارش تولید این سریال در حالی منتشر شد که یک روز پیش‌تر اعلام شده بود سریال «تئوری بیگ بنگ» از بهار آینده به صورت انحصاری تنها از طریق شبکه‌ی HBO Max قابل مشاهده است. ورایتی پیش از این گزارش داده بود که این قرارداد میان TBS و سرویس استرمینگ جدید وارنرمیدیا ۶۰۰ میلیون دلاری و چهار ساله است.

شکبه‌ی فاکس در فصل تلویزیونی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ آینده ۱۰ سریال جدید پخش می‌کند که دو برابر سال گذشته است. این شبکه امسال فصل پایانی سریال‌های «امپراطوری» (Empire) را روی ایر می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳

اینی که گفتین از بهار آینده بیگ بنگ روی HBO Max پخش میشه , قراره ادامش ساخته بشه یا دوباره همین فصل ها پخش اختصاصی گرفته ؟؟

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴

سلام. فصل‌های قبلی به صورت انحصاری از این شبکه پخش می‌شه.

نمایش اسپویل