news-background
news-background

ستاره فیلم‌های «تنها در خانه»: تست بازیگری من برای «روزی روزگاری در هالیوود» فاجعه‌بار بود

یکی از نقش‌های فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» می‌توانست بازگشت شکوهمند ستاره‌ی «تنها در خانه» را رقم بزند.

«مکالی کالکین» ستاره‌ی فیلم «تنها در خانه» (دانلود فیلم Home Alone با لینک مستقیم) سال گذشته با نقش کوتاهی در فیلم «چینج‌لند» (Changeland) به کارگردانی «سث گرین» به بازیگری بازگشت، اما پیش از آن احتمال بازگشت او با فیلم معتبرتر و پرستاره‌ی «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» هم وجود داشته است. کالکین در مصاحبه‌ی جدیدی با مجله‌ی اسکوایر فاش می‌کند که برای اولین بار پس از یک دهه برای نقشی در فیلم تارانتینو تست بازیگری داده. او از نقش خود نام نمی‌برد اما فاش می‌کند که شرایط چگونه پیش رفته است: «فاجعه‌بار بود. اگر من کارگردان بودم خودم را انتخاب نمی‌کردم. کار من در تست بازیگری افتضاح است، ضمن اینکه این اولین تست بازیگری من در هشت سال گذشته بود.»

کالکین که در طول سال‌های اخیر از بازیگری فاصله گرفته، می‌گوید بازی در «چینج‌لند» حیات‌بخش و متفاوت بوده است. او می‌گوید: «هر چقدر هم که مثل یک پیرمرد بخیل رفتار کنم، باز هم بازگشت به بازیگری و بازی‌گوشی لذت‌بخش است.» کالکین در مورد تصمیم خود برای دور ماندن از بازیگری برای مدت‌های طولانی می‌گوید: «مردم فکر می‌کنند که دیوانه‌ام، یا یک احمق، یا آسیب‌دیده. عجیب‌وغریب. درهم‌شکسته. تا همین یکی دو سال گذشته اصلاً خودم را نشان نمی‌دادم، بنابراین این مسئله قابل درک است. به دیگران می‌گویم چرا از اینکه فهمیده‌اید حالم خوب است شگفت‌زده‌اید.»

 اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«روزی روزگاری در هالیوود» به تازگی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول را با «برد پیت» تصاحب کرد و در بخش بهترین طراحی صحنه نیز اسکار دیگری به چنگ آورد. این فیلم ۱۰ نامزدی دریافت کرده بود و از این حیث با «ایرلندی» اسکورسیزی و «۱۹۱۷» به کارگردانی «سم مندز» برابری می‌کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید