news-background
news-background

ستاره دیگری به Knives Out 2 پیوست: «ادوارد نورتون»

ستاره دیگری از هالیوود به دنباله «چاقوکشی» (Knives Out) «رایان جانسون» و نت‌فلیکس ملحق شد. سه‌شنبه این هفته گزارش شد که «ادوارد نورتون» در این فیلم به «دنیل کریگ» در نقش «بنوا بلانک» و «دیو باتیستا» پیوسته است. جانسون برای نویسندگی و کارگردانی این دنباله بازخواهد گشت و به همراه «رم برگمن» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

در ماه مارس گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. این قرارداد در تاریخ شبکه‌های استریمینگ بی‌سابقه بود.

از داستان فیلم جز اینکه شخصیت بلانک برای حل معمای اسرارآمیز دیگری بازخواهد گشت، جزئیاتی فاش نشده. در حال حاضر مشخص نیست که نورتون و باتیستا در دنباله چه نقشی را بازی می‌کنند اما تولید فیلم قرار است از تابستان آینده در یونان آغاز شود.

نورتون بیشتر برای بازی در فیلم‌های «بردمن» (Birdman)، «قلمرو طلوع ماه» (Moonrise Kingdom)، «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel) و «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) به یاد آورده می‌شود. او برای بازی در «بردمن» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. نورتون آخرین بار در «بروکلین بی‌مادر» (Motherless Brooklyn) دیده شده که اولین فیلم او در مقام کارگردان پس از «حفظ ایمان» (Keeping the Faith) در سال ۲۰۰۰ بود. در «بروکلین بی‌مادر» بازیگرانی چون «بروس ویلیس» و «الک بالدوین» نقش‌آفرینی کردند. نورتون به زودی در فیلم «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) «وس اندرسون» که انتظار می‌رود در جشنواره کن برای اولین بار روی پرده برود دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید