news-background
news-background

ستاره‌ سریال Vikings به فیلم اکشن Die In A Gunfight پیوست

«تراویس فیمل» ستاره‌ی سریال «وایکینگ‌ها» (Vikings) به فیلم «مردن در تیراندازی» (Die In A Gunfight) استودیوی کالمینیشن پیوست تا در کنار «الیویا مان» و «الکساندرا داداریو» و «دیگو بونتا» بازی کند.

داستان فیلم در مورد مرد جوانی (بونتا) است که در دام عشق دختر (داداریو) دشمن خونی پدرش در نیویورک سیتی می‌افتد. فیمل نقش آدمکشی تگزاسی را ایفا خواهد کرد که به دنبال انتقام است. فیلمبرداری پروژه از اکتبر آینده در استودیوی کالمینیشن لس آنجلس با مدیریت «تام باترفیلد» و «هری وایت» آغاز می‌شود.

کارگردانی «مردن در تیراندازی» به «کالین شیفلی» سپرده شده و نویسندگی فیلمنامه به «اندرو بارر» و «گابریل فراری»‌ نویسندگان «مرد مورچه‌ای و زنبورک». تهیه‌کنندگی این اکشن رمانتیک را «مارک گوردن»، «تام باترفیلد»، و «مارتین متز» برعهده دارند.

فیمل که با نقش «رگنار لاثبروک» در سریال «وایکینگ‌ها»ی شبکه‌ی هسیتوری شناخته می‌شود، در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «بزرگ‌شده با گرگ‌ها» (Raised by Wolves) به کارگردانی «ریدلی اسکات» برای شبکه‌ی TNT است. او در فیلم کمدی «ال تونتو» به کارگردانی «چارلی دی» نیز در کنار «کیت بکینسیل»، «جیسون سودیکیس»، «آدرین برودی»، «جولین بل»، «کن جئونگ» و «جان مالکوویچ» به ایفای نقش خواهد پرداخت. او سابقه‌ی بازی در فیلم «وارکرافت» را هم دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید