news-background
news-background

«سایمون پگ»: کسانی که از جنبش سیاه‌پوستان شکایت می‌کنند باید خفه شوند؛ می‌خواهم با «تام کروز» به فضا بروم

ستاره‌ی فیلم‌های «مأموریت غیرممکن»‌ صریحاً به مخالفین «جان سیاه‌پوستان مهم است» توصیه می‌کند که خفه شوند.

«سایمون پگ» به تازگی خطاب به افرادی که جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» را زیر سؤال می‌برند پیشنهاد کرده است که بهتر است خفه شوند. او در مصاحبه با «آبزرور» توضیح می‌دهد که چگونه قرنطینه باعث شده مردم به زندگی نگاه متفاوتی پیدا کنند. پگ که فعالیت‌هایی برای استخدام بازیگران، نویسندگان و کارگردانان سیاه‌پوست انجام داده، می‌گوید زمان تغییر فرا رسیده است.

او می‌گوید: «هر کسی که در این باره شکایتی دارد باید خفه شود زیرا وقتش فرا رسیده. صنعت فیلمسازی می‌توانست سالم‌تر و جالب‌تر باشد اگر افراد بیشتری فرصت اظهار نظر داشتند، و داستان‌های متفاوت و تجارب متفاوتی وجود می‌داشت.» پگ می‌گوید این مسئله که فیلم جدیدش «مخابرات گمشده» (دانلود فیلم Lost Transmissions با لینک مستقیم) اولین فیلم بلند اوست که توسط یک کارگردان زن ساخته شده «هشدار دهنده» است. او در ادامه می‌گوید: «در ۲۰ سال گذشته! این مسئله چقدر می‌تواند هشدار دهنده باشد؟»

«مخابرات گمشده» به کارگردانی «کاترین اوبرایان» در مورد یک آهنگساز است که به دنبال همکار گمشده‌اش می‌گردد، پرودوسری که به اسکیزوفرنی مبتلا شده. این فیلم ۲۹ ژوئن منتشر شده است.

پگ اعلام می‌کند که مشتاق است به «تام کروز» در پروژه‌ی فضایی او با «ایلان ماسک» بپیوندد. در ماه می گزارش شد که کروز با همکاری ناسا و ماسک برای اولین بار در تاریخ سینما به فضا می‌رود تا فیلم جدیدش را در آنجا فیلمبرداری کند. هرچند گزارش شد که این فیلم ارتباطی با «مأموریت غیرممکن» (دانلود فیلم Mission Impossible با لینک مستقیم) ندارد اما پگ می‌گوید همچنان امیدوار است که با این پروژه به فضا برود.

او به ان‌ام‌ای می‌گوید: «شگفت‌انگیز خواهد بود! اما باید به خانواده و امنیت جانی و این جور مسائل هم فکر کرد. تام هیچ‌گاه بی‌پروا دست به کاری نزده و تمامی صحنه‌های اکشنی که بازی می‌کند به دقت طراحی شده و بارها تمرین کرده است. اگر این کار را انجام دهد، بی‌خطر خواهد بود. بنابراین نمی‌دانم، کسی نمی‌داند چه پیش خواهد آمد.»

پگ می‌گوید او و «وینگ ریمز» در دنباله‌های «مأموریت غیرممکن» نقش مهم‌تری دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۸

جواب امثال این سلبریدی های بیشعور و بی سواد و خودشیفته را یک بار برای همیشه ریکی جرویز در گلدن گلاب داد.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۲

یه حوضیه و ماهم ماهی میگیریم:)

نمایش اسپویل