news-background
news-background

«ساندرا بولاک» در فیلمی اقتباسی از «کریستوفر مک‌کواری» بازی می‌کند

«ساندرا بولاک» برای دومین بار با شبکه نتفلیکس برای ساخت فیلمی همکاری می‌کند. این فیلم اقتباسی از سریال کوتاه انگلیسی «نابخشوده» (Unforgiven) است. تهیه‌کنندگی این فیلم را «گراهام کینگ»، «ساندرا بولاک» و «ورونیکا فرس» و کارگردانی آن را «نورا فینگشیت» بر عهده دارند. فینگشیت با فیلم «مبارز سیستم» (System Crasher) که در حال حاضر نماینده آلمان در اسکار است حرفه کارگردانی خود را آغاز کرد. تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را نیز «نان مورالس»، «نیکولا شیندلر»، «سالی وینرایت» و «کالین وینس» بر عهده دارند.

بولاک نقش «روث اسلیتر» را بازی می‌کند که به تازگی از زندان آزاد شده.، او به جرم خشونت به زندان رفته اما پس از آزاد شدن از زندان و ورود به جامعه می‌بیند که جامعه جرمش را از خاطر نبرده است. اسلیتر با قضاوت شدیدی در خانه رو به رو می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا با خواهرش ارتباط دوباره برقرار کند.

بولاک برای بازی در فیلم «نقطه کور» (The Blind Side) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و برای فیلم «جاذبه» (Gravity) نامزد این جایزه شده بود. نقش «روث اسلیتر» نسبت به نقش‌های گذشته بولاک شخصیت تاریک‌تری دارد و می‌تواند چالش خوبی برای او باشد. کینگ در گذشته فیلم‌هایی از قبیل «بوهمین راپسودی» (Bohemian Rhapsody)، «آرگو» (Argo) و «رفتگان» (The Departed) را تهیه کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید