news-background
news-background

«ساموئل ال. جکسون» به روش خود مردم را به ماندن در خانه تشویق کرد

جکسون این هفته در شوی «جیمی کیمل» ظاهر شد تا شعر جدیدی تحت عنوان «در خانه‌ بتمرگ» را قرائت کند.

«ساموئل ال. جکسون» سه‌شنبه شب در شوی «جیمی کیمل زنده!» (دانلود سریال Jimmy Kimmel Live! با لینک مستقیم) ظاهر شد تا در حین یک گفتگوی ویدیویی از فاصله‌گیری اجتماعی حمایت کند، اما به جکسونی‌ترین روش ممکن. او با «آدام منزباک» نویسنده‌ی کتاب‌ پرفروش کودکان «بتمرگ و بخواب» (Go the F*ck to Sleep) که توسط جکسون روایت شده بار دیگر همکاری کرده تا تغییراتی در آن به وجود آورد. جکسون به کیمل می‌گوید: «[من و آدام] در این باره گفتگو کردیم که چگونه می‌توانیم فاصله‌گیری اجتماعی را به مردم گوشزد کنیم و بگوییم در چه شرایطی به سر می‌بریم. بنابراین او شعر تازه‌ی نوشت، آن را می‌خوانم و همین حالا به مردم تقدیمش می‌کنم.»

نام این شعر «در خانه‌ بتمرگ» (Stay the F*ck at Home) است و جکسون از طریق آن به «مادربه‌خطا»‌های سراسر دنیا توصیه می‌کند که در خانه بمانند و خودشان را قرنطینه کنند. جکسون می‌خواند: «من عملاً دکتر نیستم/ اما ای مادربه‌خطا، گوش فرا ده وقتی غزل می‌خوانم/ این منم سم جکسون لعنتی/ التماس می‌کنم، از خانه بیرون نروی.» و در بخش دیگری از از شعر: «کرونا می‌گسترد/ این شوخی نیست/ وقت کار و پرسه نیست/ دوست من، راه مبارزه با آن ساده است/ فقط در خانه بتمرگ.»

جکسون اخیراً در فیلم درام تاریخی «بانکدار» (The Banker) که از طریق اپل‌تی‌وی+ پخش شد بازی کرده و قرار بود در ریبوت چندگانه‌ی «اره» (Saw) که «اسپایرال» (Spiral) نام گرفته به سینما بازگردد. اما استودیوی لاینزگیت اکران این فیلم را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته است. جکسون در این فیلم ترسناک در مقابل «کریس راک» و «مکس مینگلا» نقش‌آفرینی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) دیگر فیلم جکسون برای لاینزگیت همچنان قرار است ۲۸ آگست امسال اکران شود. در این فیلم نیز جکسون در کنار «رایان رینولدز» و «سلما هایک» بازی می‌کند.

اپیزود کامل این قسمت از شوی «جیمی کیمل» از این صفحه در دسترس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید