news-background
news-background

بازگشت «ساموئل ال. جکسون» در نقش «نیک فیوری» برای دیزنی+

«ساموئل ال. جکسون» در سریال جدیدی که در حال حاضر در شبکه‌ی دیزنی پلاس توسعه پیدا می‌کند دوباره نقش «نیک فیوری» را بازی می‌کند. «ورایتی» گزارش می‌دهد که اطلاعاتی از داستان این سریال فاش نشده اما به نقل از چندین منبع می‌نویسد جکسون در یک سریال تلویزیونی به نویسندگی «کایل برداستریت» ظاهر خواهد شد. استودیوی مارول همچون دیگر پروژه‌های تلویزیونی دیزنی+ این سریال را تولید می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جکسون در «دنیای سینمایی مارول» نقش فیوری را بازی کرده که رئیس آژانس «شیلد» دولتی (S.H.I.E.L.D) است. او اولین بار در تیتراژ پایانی قسمت اول «مرد آهنی» (Iron Man) این نقش را بازی کرد و سپس در چندین عنوان دیگر ظاهر شد. جکسون اخیراً در فیلم‌های «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Far from Home با لینک مستقیم)، «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در این نقش دیده شده است. او در دو اپیزود از سریال «مأمورین شیلد» (Agents of S.H.I.E.L.D.) شبکه‌ی ABC نیز در نقش فیوری بازی کرد. این شخصیت آخرین بار در تیتراژ پایانی «دور از خانه» دیده شد وقتی که در سفینه‌ی فضایی اسکرال‌ها به سمت مقصد نامعلومی در اعماق فضا حرکت می‌کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

جکسون یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر هالیوود است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم «قصه‌ی عامه‌پسند» (Pulp Fiction) «کوئنتین تارانتینو» شناخته می‌شود. این دو پس از این فیلم که برای جکسون نامزدی اسکار را به همراه داشت، در فیلم‌های دیگری چون «جکی براون» (Jackie Brown) و «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) و «جانگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) همکاری کرده‌اند. او سابقه‌ی بازی در فیلم تحسین‌شده‌ی «کار درست را انجام بده» (Do the Right Thing) «اسپایک لی» را نیز دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید