news-background
news-background

نولان و برادران وارنر همچنان امیدوار به اکران Tenet در ماه ژوئیه

«مارک زورادی» مدیرعامل سالن‌های سینمای «سینه‌مارک» پنجشنبه ابراز امیدواری کرد که فیلم «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) به کارگردانی «کریستفر نولان» طبق برنامه در تاریخ ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران شود.

هرچند فیلم «مختل» (دانلود فیلم Unhinged با لینک مستقیم) استودیوی سولستیس با بازی «راسل کرو» اولین فیلم جدیدی خواهد بود که پس از بازگشایی سالن‌های سینما در تاریخ ۱ ژوئیه به صورت گسترده اکران می‌شود، اما «عقیده‌» که با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری ساخاته شده، اولین عنوانی خواهد بود که توسط یکی از استودیوهای بزرگ هالیوود روی پرده می‌رود به این امید که سینماروها را دوباره به سالن‌ها بکشاند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

زورادی می‌گوید: «با استودیوی برادران وارنر ارتباط نزدیکی داشته‌ایم و آن‌ها مانند «کریستفر نولان» خوش‌بینند که فیلم ۱۷ ژوئیه افتتاح شود.» این در حالی است که لس‌آنجلس و نیویورک تاریخ بازگشایی سالن‌های سینما را مشخص نکرده‌اند. زورادی اضافه می‌کند: «البته، این بستگی به کاهش ابتلا به کووید-۱۹ و محدودیت‌های دولت خواهد داشت.»

مدیرعامل سینه‌مارک در ادامه تأکید می‌کند که حتی با کاهش ظرفیت سالن‌ها به ۵۰ درصد امکان سوددهی فیلم وجود ندارد. با این حال، استودیوی برادران وارنر همچنان امیدوار است و با انتشار تریلر دوم فیلم بازخوردهای به‌شدت مثبتی را دریافت کرده، اما زورادی می‌گوید تاریخ معینی برای بازگشایی سالن‌ها باید اعلام شود.

زورادی می‌گوید در صورتی که برادران وارنر تاریخ اکران فیلم «عقیده» را تغییر دهد، تأثیر منفی اقتصادی متوجه سینه‌مارک نخواهد بود. او معتقد است که تاریخ اکران جدید فیلم برای آینده‌ای نزدیک است. او می‌گوید انتظار دارد سالن‌های سینمای سینه‌مارک در آمریکای لاتین در ماه آگست بازگشایی شوند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«ای‌دی‌او» اخیراً گزارش داد که که تمایل سینماروها به حضور دوباره در سالن‌ها از ۴۰ درصد به ۷۵ درصد افزایش پیدا کرده است. از جمله اقدامات ایمنی که سینه‌مارک برای بازگشایی انجام خواهد داد، ضد-عفونی صندلی‌ها و نقاط پرتردد، نظارت بر سلامت کارکنان، الزام پوشیدن ماسک توسط کارکنان و سینماروها، استفاده‌ی محدود از بلیت‌های کاغذی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. زورادی می‌گوید در نظر دارد سالن‌های سینمای سینه‌مارک را بین ۱۹ ژوئن تا ۱۰ ژوئیه بازگشایی کند.

سخنگوی سینه‌مارک در مصاحبه با «رپ» تصریح می‌کند که تنها کارکنان کمپانی ملزم به پوشیدن ماسک خواهند بود اما مهمانان تنها به این کار تشویق می‌شوند و اجباری برای استفاده از آن نخواهند داشت.

اگرچه استودیوی برادران وارنر در مورد نحوه‌ی اکران «عقیده» سکوت کرده، اما اخیراً اطلاعاتی در این باره از طریق «اتحادیه‌ی ملی سالن‌داران» (NATO) فاش شده است. بنابر گزارش «بیزینس اینسایدر»، اتحادیه ادعا می‌کند که فیلم «عقیده» به بازگشایی ۹۰ درصد سالن‌های سینما تا ۱۷ ژوئيه احتیاج خواهد داشت و در آن صورت استودیو مشکلی با اکران فیلم ندارد. پیش‌تر گزارش شده بود که وارنرها به ۸۰ درصد سالن‌های سینما برای اکران فیلم نولان نیاز دارند.

نحوه‌ی برآورد ۹۰ درصدی نیاز استودیو توسط اتحادیه مشخص نیست، اما در صورتی که آمار و ارقام آن‌ها دقیق باشد، و سالن‌های سینمای مناطق کلیدی از جمله نیویورک، لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو که سهم بالایی از بازار سینمای آمریکا را در اختیار دارند بازگشایی شده باشند، زمینه‌ی اکران فیلم در ماه ژوئیه فراهم خواهد شد.

این در حالی است که سالن‌های سینمای زنجیره‌ای ای‌ام‌سی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که بیش از ۲ میلیارد دلار زیان خالص داشته و تردید دارد که در این صنعت باقی بماند. در حال حاضر ای‌ام‌سی دارای ۹۹۶ پردیس سینمایی و ۱۰۹۹۳ سالن نمایش در ۱۵ کشور است. آن‌ها در ایالات متحده ۶۳۰ پردیس سینمایی و ۸۰۴۸ سالن نمایش را در اختیار دارند. زیان مالی این کمپانی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ بین ۲.۱۲ تا ۲.۴۲ میلیارد دلار گزارش شده است. آن‌ها در همین بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۱۹ زیان خالص ۱۳۰ میلیون دلاری را گزارش کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۰

کرونا دنیا رو برداشته، آمریکا رو اعتراض فرا گرفته، اینا به فکر اکران فیلمشون هستن.

نمایش اسپویل