news-background
news-background

«ساشا بارون کوئن»: برای Borat 2 باید پنج روز در قالب شخصیت «بورات» زندگی می‌کردم

 

کوئن متد اکتینگ را در حین فیلمبرداری «بورات ۲» به سطح جدیدی رسانده است.

 

قسمت دوم فیلم «بورات» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های سال است و این در حالی است که این دنباله هفته‌ی آینده از آمازون پخش خواهد شد. «ساشا بارون کوئن» در این فیلم دوباره نقش ژورنالیست قزاقی را بازی می‌کند که در بکرترین و در عین حال مضحک‌ترین و واقعی‌ترین موقعیت‌ها قرار می‌گرفت. با توجه به اینکه شخصیت «بورات» افراد نابازیگر و واقعی را دست به سر می‌کند، او حتی در بعضی از مواقع که جلوی دوربین نبود سعی کرد از شخصیتش بیرون نیاید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کوئن به تازگی در مصاحبه با «نیویورک تایمز» برای معرفی «بورات ۲» از چالش‌های فیلمبرداری پروژه گفته و متد اکتینگ را به سطح تازه‌ای رسانده است. او می‌گوید:‌ «سخت‌ترین کاری که باید می‌کردم این بود که پنج روز در یک خانه‌ی قرنطینه شده با این شخصیت زندگی کنم. با دو نفر که به تئوری توطئه اعتقاد داشتند در یک خانه بیدار می‌شدم، صبحانه، ناهار، و شام می‌خوردم و می‌خوابیدم. یک لحظه نمی‌توانستم از شخصیت بیرون بیایم.»

«نیویورک تایمز» اضافه می‌کند که فیلم به‌شدت غافلگیر خواهد کرد. در یکی از صحنه‌های غریب فیلم، بارون کوئن با گریم «دونالد ترامپ» به سخنرانی «مایک پنس» در «سی‌پی‌ای‌سی» نفوذ می‌کند. کوئن می‌گوید: «طبیعتاً لباس‌های مخصوص [فت‌سوت] پوشیده بودم. چگونه باید وارد و خارج می‌شدم؟ [حراست] بدن همه را بررسی می‌کرد. یادتان باشد که آن روز پنج ساعت صرف گریم کرده بودم و گروه چهره‌ی مرا به چهره‌ی ترامپ تبدیل کرده بود. این لباس‌ها واقعاً بزرگ بودند. لباسی ۱۴۰ سانتی‌متری که میان‌تنه‌ی مرا به ترامپ شبیه می‌کرد زیرا باید سعی می‌کردیم تا حد ممکن واقعی به نظر برسیم.»

بارون کوئن سپس توضیح می‌دهد: «آنگاه باید در سرویس بهداشتی مخفی می‌شدم و پنج ساعت به مردان محافظه‌کاری گوش می‌دادم تا اینکه بتوانم به اتاق یورش ببرم. توسط سرویس مخفی و پلیس و حراست داخلی محاصره شده بودیم.»

او در مورد تفاوت‌های قسمت اول و دوم «بورات» می‌گوید: «در سال ۲۰۰۵ شخصیتی مثل «بورات» می‌خواستیم که زن‌ستیز، نژادپرست، و یهودی‌ستیز باشد تا پیش‌داوری‌های درونی افراد را برای‌شان فاش کند. حالا این پیش‌داوری‌ها آشکار شده‌اند. نژادپرستان به نژادپرستی خود افتخار می‌کنند. هدف من در این فیلم این نبود که نژادپرستی و یهودی‌ستیزی را عیان کنم. هدف این بود که مردم بخندند اما سراشیبی خطرناک منتهی به حکومت استبدادی هم فاش شود.»

بارون کوئن امسال در فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) «آرون سورکین» و نت‌فلیکس هم ظاهر شده و احتمال نامزدی اسکار او وجود دارد.

«بورات ۲» ۲۳ اکتبر (۳ آبان ماه ۱۳۹۹) از آمازون پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید