news-background
news-background

«ساشا بارون کوئن» ۱۰۰ هزار دلار به بازیگر Borat 2 اهدا کرد

پرستار محبوب فیلم «بورات ۲» ۱۳۰ هزار دلار دیگر نیز از یک کمپین جمع‌آوری کمک مالی به دست آورده است.

 

«ساشا بارون کوئن» ستاره و تهیه‌کننده‌ی «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat Subsequent Moviefilm با لینک مستقیم) ۱۰۰ هزار دلار به «جنیس جونز»، پرستار محبوب فیلم اهدا کرد. «پیپل» گزارش می‌دهد که این مبلغ با درخواست جونز به کلیسای باپتیست ابینزر اختصاص پیدا خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دریک اسکوبی» کشیش کلیسا این هفته با راه‌اندازی یک کمپین برای جونز، از هواداران فیلم درخواست کرده بود که به این بازیگر کمک مالی کنند. اسکوبی در مورد بارون کوئن به «پیپل» می‌گوید: «به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم اما غافلگیر نشدم زیرا در مورد سخاوتمندی این مرد شنیده بودم. شاید بعضی از بخش‌های فیلم ناشایست باشد، اما او مرد خوش‌قلبی است.»

اسکوبی می‌گوید این مبلغ مستقیماً به کلیسا نمی‌رسد، بلکه در عوض برای تأمین سرپناه نیازمندان در نظر گرفته خواهد شد که از طوفان آسیب دیده‌اند: «در حالی که مردم در سراسر دنیا تحت تأثیر رفتار اخلاقی او در فیلم قرار گرفته‌اند، او اینجا در هوای سرد و تاریک در حال خدمت‌رسانی به مردم است. ما این‌گونه‌ایم. این کاری است که حاضریم برای جامعه انجام دهیم، ما عاشق جامعه‌ی خود هستیم.»

جونز پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک پست» گفته بود که احساس می‌کند سازندگان فیلم «بورات ۲» به او «خیانت» کرده‌اند چرا که تصور می‌کرده در حال بازی در یک مستند واقعی است و نگران سرنوشت دختر «بورات» با بازی «ماریا باکالووا» بوده. او اضافه می‌کند که هفته‌ها برای «توتار» دعا می‌کرده است.

اسکوبی تاکنون نزدیک به ۱۳۰ هزار دلار به کمپین اسکوبی کمک مالی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲

مگه دوربین اونجا نبود . فکر میکرد مستنده؟

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۳۸

ماجراش چیه؟

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱

/اسپویل/فیلم رو ببینید دیگه... داستان اینه که پرستار اون دختر رو نصیحت می‌کنه که عمل جراحی نکن و خودت زیبایی ... اما نمیدونه که فیلم اینا همش. بعد ازش تشکر می‌کنند چون واسه کرونا بیکار شده . و.‌‌...

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۴

مگه سرنوشت اون دختر چی شد؟

نمایش اسپویل