news-background
news-background

«ساشا بارون کوئن» جزئیات نحوه ورود به کنفرانس محافظه‌کاران در Borat 2 را فاش کرد

 

کمدین فیلم «بورات» می‌گوید برای عبور از بازرسی امنیتی به دروغ گفته است که دستگاه تنظیم قلب به همراه دارد.

 

«ساشا بارون کوئن» به افشای جزئیات جنجالی در مورد مراحل تولید «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) ادامه می‌دهد. او ۲ نوامبر با حضور در شوی «الن دی‌جنرس» فاش کرد که گریم «دونالد ترامپ» او تا مرز از بین رفتن پیش رفته است. بارون کوئن در یکی از صحنه‌های فیلم خود را به شکل ترامپ درمی‌آورد تا بتواند سخنرانی «مایک پنس» در کنفرانس محافظه‌کاران را به هم بزند. او برای نفوذ به این کنفرانس، ابتدا باید از مأمورین امنیتی عبور می‌کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بارون کوئن می‌گوید تغییراتی در ظاهر ترامپ به وجود آورده تا توجه مأمورین را جلب نکند: «به شکل دیگری درآمدم. موی ترامپ را تغییر دادم. باید از مأمورین امنیتی کنفرانس و امنیت ملی عبور می‌کردم، اما این مأمورین امنیت ملی بودند که مرا تکاندند و اساساً سینه‌ام را بررسی کردند و صدای بوق دستگاه بلند شد. لحظه‌ای که بدنم را لمس کردند طبیعتاً وحشت کرده بودم – گریم شده بودم بنابراین اجازه‌ی ورودم را نمی‌دادند. پرسیدند چرا صدای بوق بلند شد؟ گفتم دستگاه تنظیم قلب به همراه دارم.»

این دروغ جواب می‌دهد و مأمورین امنیت ملی به بازرسی ادامه می‌دهند: «پایین شکم که رسیدند دوباره صدای بوق آمد. پرسیدند این دیگر چیست؟ نمی‌دانستم چه بگویم، خودشان گفتند خوب مثل اینکه سیم دستگاه تنظیم کننده است. جواب دادم بله، بله همین‌طور است. و اجازه دادند عبور کنم.»

بارون کوئن پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود برای اینکه خودش را به شکل ترامپ درآورد پنج ساعت گریم شده. این کمدین باید در سرویس بهداشتی محل برگزاری کنفرانس به مدت پنج ساعت مخفی می‌شد تا بتواند سخنرانی پنس را به هم بریزد.

بارون کوئن دوشنبه با ارسال ویدیویی در قالب شخصیت «بورات» زنان آمریکایی را تشویق کرد که در انتخابات شرکت نکنند. او می‌گوید:‌ «این پیام مهمی است. خانم‌های عزیز فردا رأی ندهید، شنیده‌ام اگر این کار را بکنید ترامپ والا مرتبه شکست می‌خورد. علتش این است که شما مثل پروانه‌ای که گرد آتش جمع می‌شوند به باورهای خطرناکی چون صداقت، عدالت و اختیار جذب می‌شوید. دروغ‌های دمکرات‌ها را باور نکنید که می‌گویند ترامپ از زنان خوشش نمی‌آید، او واقعاً زنان را دوست می‌دارد. همه‌ی بیست و شش اتهامی که توسط آن‌ها مطرح شده نمی‌تواند دروغ باشد. او برای زنان ارزش زیادی قائل است، تا ۱۸۰ هزار دلار اگر واقعاً زیبا باشند.»

«بورات ۲» اواخر ماه اکتبر از آمازون پرایم ویدیو منتشر شد. پنج روز بعد این شبکه اعلام کرد که «ده‌ها میلیون» بیننده این فیلم را در چند ساعت اول دیده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید