news-background
news-background

«ساشا بارون کوئن» از مخاطرات دوران بازیگری خود از جمله تولید Borat 2 می‌گوید

کوئن برای تولید «بورات ۲» تا مرز از دست دادن جانش پیش رفته است.

«ساشا بارون کوئن» با انتشار مقاله‌ای در مجله‌ی «تایم»، به تشریح جزئیات چند لحظه از زندگی حرفه‌ای خود پرداخته است. یکی از این لحظات در حین تولید فیلم «برونو» (دانلود فیلم Bruno با لینک مستقیم) روی می‌دهد وقتی که شخصیت او در فیلم روی رینگ و در مقابل هواداران ضد-هم‌جنس‌گرا رقیب خود را می‌بوسد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کوئن می‌نویسد: «در آرکانزاس، نقش یک ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی را بازی کردم و در حالی که روی رینگ بودم همه‌ی تماشاگران را به چالش فراخواندم. وقتی که دوست پسر سابق نمایشی‌ام داوطلب شد، ما وارد عشق‌بازی سنگینی شدیم و تقریباً یک شورش را ایجاد کردیم. جمعیت – شامل افرادی با خالکوبی‌های نازی که بعضی به تازگی از زندان آزاد شده بودند – شروع کردند به سر دادن شعارهای ضد-هم‌جنس‌گرایانه و پرتاب صندلی‌های فلزی به سمت ما. اگر در آن محوطه‌ی حفاظت‌شده نبودیم و تونل خروج نداشتیم، فکر می‌کنم جمعیت مرا تا مرز بی‌هوشی می‌زد.»

کوئن از مشکلات تولید دنباله‌ی «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) نیز می‌گوید. او تابستان گذشته در حال خواندن یک ترانه‌ی نژادپرستانه در میان یکی از تجمعات تندروهای واشینگتن دیده شده بود. اما چیزی که در این ویدیوها به نمایش درنیامد شورشی بود که پس از این اجرا به راه افتاد.

کوئن می‌نویسد: «وقتی سازمان‌دهندگان تجمع سرانجام به روی صحنه هجوم آوردند، به سمت خودرویی که در آن نزدیکی آماده فرار شده بود رفتم. یکی از افراد خشمگین حاضر در جمعیت راه ما را مسدود کرد و شروع کرد به مشت زدن به خودرو. من زیر بالاپوشم یک جلیقه‌ی ضدگلوله پوشیده بودم، اما وقتی بعضی از آن‌ها را با سلاح‌های نیمه خودکار دیدم احساس ناامنی کردم. وقتی یک نفر در را باز کرد و مرا بیرون کشید، از تمام وزن بدنم استفاده کردم تا در را دوباره ببندم و خودروی ما آزاد می‌شد.»

کوئن اضافه می‌کند: «لحظاتی چون این وحشتناکند. امروز، اما، من واقعاً می‌ترسم – برای بقای خود دمکراسی.» این کمدین پیش‌تر فیسبوک را «بزرگ‌ترین دستگاه پروپاگاندای تاریخ» خوانده بود.

کوئن می‌نویسد: «ترامپ – که به صورت میانگین روزی ۲۳ بار دروغ می‌گوید و بزرگ‌ترین ابرمنتشرکننده‌ی ویروس کرونا است – خودش به ویروس مبتلا شده. او در فیسبوک – بزرگ‌ترین دستگاه پروپاگاندای تاریخ – هم‌پیمانان وظیفه‌شناسی دارد. و این در حالی است که امروز مردم آمریکا به‌ویژه در مقابل دروغ و توطئه آسیب‌پذیرند.»

او در پایان نوشته است: «همدست این عوام‌فریب بزرگ «مارک زاکربرگ» فیسبوک است – بلندگویی که تنها مستبدترین شخصیت‌های تاریخ می‌توانستند در رؤیا ببینند. الگوریتم این شبکه محتوایی را تقویت می‌کند که بیشتر جلب توجه تولید کند... و تعجب‌آور نیست که بیشتر روزها ۱۰ پست برتر فیسبوک توسط نشریات و کارشناسان جناح راست منتشر شده‌اند.»

فیلم «بورات ۲» کوئن اواخر ماه اکتبر از آمازون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۲

و باز هم یهودی های بیچاره... چرا این نازی ها دست از سرشون بر نمیدارن

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۶

کمدی نیست پروپاگانداست

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴

یکی‌ از‌ نعمت‌ های‌ دنیای‌ کمدیه‌ این‌ بزرگوار

نمایش اسپویل