news-background
news-background

سازندگان «IT» و «The Conjuring» فیلم ترسناکی جدید می‌سازند

«استیون کینگ» یکی از شناخته‌شده ترین نویسندگان معاصر به شمار می‌رود و اغلب فیلمنامه‌های تخیلی سینما اقتباسی از داستان‌ها و دست نوشته‌های او می‌باشند. این نویسنده داستانی دیگر به اسم «The Tommyknockers» دارد که قرار شده سازندگان فیلم‌های «The Conjuring» و «IT» آن را تبدیل به فیلمی سینمایی کنند. سال گذشته بود که عنوان IT بعد از چند هفته اکران توانست به فروش بالای 700 میلیون دلار در گیشه‌های جهانی دست یابد. بعد از آن نوبت به فیلم‌های «The Dark Tower»، «Gerald's Game» و «1922» رسید. به عناوین نام برده دو فیلم «Mr. Mercedes» و «The Mist» را نیز بیفزائید. این‌ها تمام آثاری بودند که تنها در یک سال کاری هالیوود از روی داستان های استیون کینگ اقتباس شدند. سالی که در آن قرار داریم، شبکه «Hulu» در نظر دارد داستان «Castle Rock» این نویسنده را تبدیل به سریالی تلویزیونی نماید. نسخه دوم فیلم «IT» و فیلم «Pet Sematary» نیز برای اکران در سال آینده آماده می‌شوند. نسخه دوم فیلم «IT» داستان خود را سی سال پس از اتفاقات فیلم اول روایت می‌کند و عنوانیست که سازندگان تاکید کرده‌اند دیگر از طنز و شوخی های فیلم اول در آن خبری نخواهد بود و اثری کاملاً جدی در ژانر وحشت به شمار خواهد رفت. این پایان کار نیست و اکنون هوادان استیون کینگ می‌توانند پروژه ای دیگر از وی را برای تماشا کردن در قاب سینما انتظار داشته باشند و آن هم فیلمی است که براساس داستان «Tommyknockers» این نویسنده ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «THR»، کارگردان و تهیه کننده فیلم «The Conjuring» یعنی «جیمز وان» به همراه تهیه‌کننده فیلم «IT» یعنی آقای «روی لی» قرار است پروژه جدیدی را باهم شروع کنند و آن هم ساخت فیلمی جدید بر اساس داستانی دیگر از استیون کینگ است. داستانی که این افراد روی آن کار می‌کنند نخستین بار در سال 1987 منتشر شد و روایت ماجراهائیست که برای مردم شهر «مین» رخ می دهد. شهری که بیشتر داستان های استیون کینگ در آن به وقوع می‌پیوندند. در داستان مذکور مردم شهر توسط نیروئی فراطبیعی تسخیر می‌شوند و تنها شاعری دائم الخمر به اسم «گارد» است که متوجه اوضاع است، چرا که طی عمل جراحی، فلزی در سرش کار گذاشته شده که به موجود شیطانی اجازه نفوذ به مغز و کنترلش را نمی‌دهد. استیون کینگ بیان می کند که این داستان بدترین چیزیست که نوشته و در آن دوران حال و روز خوشی نداشته است؛ اما با این وجود، این کتاب همچنان یکی از پرفروش‌ترین کتب سال 1987 می‌شود و رسم و آوازه ای برای کینگ دست و پا می‌کند. شبکه «ABC» پیشتر در سال 1993 اقتباسی تلویزیونی از این کتاب به عمل آورده بود و بعد از آن شبکه «NBC» تلاش کرد سریالی بر اساس آن بسازد ولی هرگز خبری از چنین پروژه ای نشد. حال نوبت به سازندگانی رسیده که در کارنامه حرفه ای شان سابقه تولید دو فیلم مهم ژانر وحشت در چند سال اخیر دیده می‌شود و با این حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی پروژه چه فیلمی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۵۷

جیمز وان که به تکی فوق العادست، روی لی هم که کارش خوبه، استیون کینگ هم که بیاد باهاش فکر کنم بشه بهترین فیلم ترسناک تاریخ

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷

اوففف چ شود

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴

چه شود!!! جیمز وان که فوق‌العادست، بشدت منتظر انتسار لیست بازیگراش هستم...

نمایش اسپویل