news-background
news-background

خالق Better Call Saul: تا مرز استفاده از لنز Lawrence of Arabia پیش رفتیم

تصاویر عریض از کویر در سریال «برکینگ بد» (دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم) اغلب با فیلم تاریخی و حماسی «لارنس عربستان» (دانلود فیلم Lawrence of Arabia با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیوید لین» مقایسه می‌شود. بنابراین تعجبی ندارد اگر «وینس گیلیگان» و «پیتر گولد» خالقین «بهتر است با سال تماس بگیرید» (دانلود سریال Better Call Saul با لینک مستقیم) به استفاده از لنزی فکر کرده باشند که لین برای فیلمبرداری صحنه‌های کویری به کار برده بود. اپیزود اخیر «بهتر است با سال تماس بگیرید» تحت عنوان «بگمن» (Bagman)، بازگشتی شکوهمند داشت به صحراهای خاطره‌انگیز «برکینگ بد» و تحسین منتقدین را برانگیخت. «سال» با بازی «باب اودنکرک» و «مایک» با بازی «جاناتان بنکس» شخصیت‌های اصلی سریال بخش اعظمی از اپیزود را در صحرا پرسه می‌زنند. گیلیگان به تازگی در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید برای تولید این قسمت تا مرز استفاده از لنزهای «لارنس» پیش‌ رفته است.

گیلیگان می‌گوید: «ما از لنز لانگ استفاده کردیم. سعی داشتیم تا حد ممکن آن را به فیلم «لارنس» شبیه کنیم. به جایی رسیدیم که «پیتر گولد» می‌خواست حتی لنز «لارنس» را قرض بگیرد، چیزی که ظاهراً هنوز وجود دارد و هنوز امکان استفاده از آن باشد. ممکن بود حس خوبی ایجاد کند، اما این این می‌ترسیدم که خرابش کنیم!»

گیلیگان پیش‌تر فاش کرده بود که سکانس‌های صحرا در «بهتر است با سال تماس بگیرید» در همان لوکیشن‌های «برکینگ بد» تصویربرداری می‌شود. این صحرای سرخ‌پوست‌نشین همان لوکیشنی است که «والتر وایت» با بازی «برایان کرانستون» و «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» در اپیزود اول برای اولین بار شیشه تولید می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گیلیگان در مصاحبه‌ی قبلی خود گفته بود: «جایی دورافتاده بود. فکر می‌کردیم که برای بردن تجهیزات و خودروها به دردسر می‌افتیم، اما دست کم وقتی به آنجا می‌رسیدیم با مکانی آرام و زیبا مواجه می‌شدیم. آنجا یک منطقه‌ی سرخ‌پوست‌نشین است.»

فصل پنجم «بهتر است با سال تماس بگیرید» دوشنبه شب‌ها از شبکه‌ی AMC پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ۰۱:۰۳

دوتاشون عالین. هم این هم BB نابغه ن اینا.

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۵۸

عالیه سریالش

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۳۳

بنظرم این سریال از برکینگ بد خیلی خوش ساز تر دراومده تجربه برکینگ بد برای خالقینش خیلی ارزشمند بوده که تونستن تواین سریال عالی استفاده کنن ازش

نمایش اسپویل