news-background
news-background

«زک پن» به دنبال گسترش دادن دنیای «ماتریکس» است

نویسنده مشهور سینما، «زک پن» از طرح‌ها و نقشه‌هایش در خصوص گسترش دنیای فیلم «ماتریکس» می‌گوید. این نویسنده که تاکنون سابقه نگارش سناریوی فیلم هایی چون «X2:X-Men United»، «The Incredible Hulk» و «The Avengers» را در کارنامه خود دارد می‌خواهد به سراغ دنیای «ماتریکس» رفته و آن را گسترش دهد. او در مصاحبه جدید خود ایده هایش را درباره ماتریکس پیش رو با خبرنگاران در میان گذاشت:

من درحال حاضر مشغول کار برروی ماتریکس هستم. ماتریکس عنوانیست که بسیار مشتاقم بازگشتش به سینما را شاهد باشم و به همین دلیل نمی توانم جزئیات زیادی درباره آن به شما بدهم. من سال هاست که با استودیو برادران وارنر بر سر بازگرداندن ماتریکس به سینما صحبت می کنم. هرچقدر هم که مردم از ایده بازگشت ماتریکس به سینما متنفر باشند، بازهم به تماشای آن خواهند نشست. ابعاد کشف نشده بسیاری از ماتریکس وجود دارد که مردم از آن خبر ندارند.

مجموعه موفق ماتریکس نخستین بار در اوایل 1999 میلادی پخش شد و ایده های مطرح شده در فیلم به قدری جدی بود که هیچ کس انتظار چنین چیزی از یک عنوان اکشن نداشت. موفقیت این اثر باعث شد سازندگان به فکر ساخت دو نسخه دیگر از آن بیفتند و هم اکنون نام ماتریکس به عنوان یکی از بهترین آثار ژانر درام/هیجانی بر سر زبان هاست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید