news-background
news-background

«زک افران» در فیلم کارگردان ایرانی تبار بازی می‌کند

«کیت هادسون» و «کرگ رابینسون» (سریال اداره) به سومین فیلم بلند «آنا لیلی امیرپور» به نام «ماه خون» (Blood Moon) با تهیه‌کنندگی «جان لشر» برنده اسکار (بردمن) ملحق شدند.

«زک افران» نیز برای پیوستن به این فیلم فانتزی در مورد دختری با استعدادهای خاص و خطرناک که از یک بیمارستان روانی در نیو ارولئان می‌گریزد، در حال مذاکره است. این فیلم از آثار سینمایی فانتزی و ماجراجویانه‌ی دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام گرفته شده و سکانس‌های خشونت‌آمیز، عجیب و غریب و طنز را با موسیقی هوی متال و تکنوی ایتالیایی ترکیب می‌کند. فیلمبرداری این پروژه از بهار سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

امیرپور در سال ۲۰۱۴ و با فیلم خون‌آشامی «دختری در شب تنها به خانه می‌رود» نامی برای خود دست و پا کرد. او بعد از آن فیلم «گروه بد» (The Bad Batch)  با بازی «جیسون موموا» و «کیانو ریوز» را در جشنواره ونیز سال ۲۰۱۶ اکران کرد و برنده جایزه ویژه هیئت ژوری شد. وی اخیراً اپیزود پایلوت سریال «برایرپچ» (Briar Patch) شبکه USA را به تهیه‌کنندگی «سام اسماعیل» (آقای ربات) و چند قسمت از سریال «لژیون»، «کسل راک» و بازسازی «منطقه نیمه روشن» سرویس آنلاین CBS به نویسندگی «جوردن پیل» (برو بیرون) را کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید