news-background
news-background

«زک اسنایدر» حالا می‌گوید Zack Snyder's Justice League دارای ۲ و نیم ساعت تصاویر دیده‌نشده است

«زک اسنایدر» کارگردان فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) همین چند روز قبل اعلام کرد که کات جدید او حاوی تنها «چهار یا پنج دقیقه» تصاویر جدید است. او روز سه‌شنبه ادعای جدیدی مطرح کرده و می‌گوید این کات دارای دو و نیم ساعت فیلم دیده‌نشده خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست منظور کارگردان از «تصاویر دیده‌نشده» صحنه‌های حذف‌شده است یا صحنه‌هایی که با بازگشت بعضی از بازیگران مجدداً فیلمبرداری شده. «کات اسنایدر» طبق اعلام این کارگردان و شبکه‌ی HBO Max یک فیلم چهار ساعته است، بنابراین منطقی است که نزدیک به دو ساعت بیشتر از نسخه‌ای باشد که «جاس ویدن» اکران کرد. اسنایدر پیش از جدایی از «لیگ عدالت» فیلم را به صورت کامل فیلمبرداری کرده بود اما در مرحله‌ی پس از تولید جای خود را به ویدن داد. ویدن سپس بر فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌ها نظارت کرد و کات خودش را روی پرده برد. اسنایدر حالا دوباره به سراغ تصاویری رفته که پیش از جدایی‌اش ضبط کرده بود و تنها باید جلوه‌های ویژه به آن اضافه و تدوین می‌شد.

اسنایدر می‌گوید: «هیجان‌زده‌ام که فیلمی عظیم برای شما در راه دارم... شاید ۲ یا ۲ و نیم ساعت فیلم دیده‌نشده وجود داشته باشد. تصور می‌کنم این‌طور باشد، چیزی در همین حدود. بنابراین، بله، برای همه‌ی کسانی که این فیلم را برای اولین بار تجربه می‌کنند لذت‌بخش خواهد بود.»

این کارگردان در مصاحبه با «پینگ پونگ فلیکس» نیز در مورد احتمال تولید دنباله‌ی «لیگ عدالت» می‌گوید. او در زمانی که بر روی این پروژه کار می‌کرد قصد تولید دو فیلم و روایت دو داستان را داشت و شخصیت «دارک‌سید» در صحنه‌ی پایانی آن ظاهر می‌شد. اسنایدر در این خصوص می‌گوید: «انتظار ندارم که پس از این فیلمی ساخته شود. اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده خواهد بود – اما بسیار بعید است. راستش را بخواهید من مشکلی [با ساخته نشدن دنباله] ندارم.»

اسنایدر در مورد پایان «کات اسنایدر» و اینکه در ادامه چه حوادثی می‌توانست روی دهد می‌گوید: «سؤال خوبی است، اینکه پس از وارد شدن «دارک‌سید» به زمین چه اتفاقی می‌افتد؟ بعد چه پیش می‌آید؟ اصلاً اهمیتی دارد؟ ببینید، حقیقت این است که من فیلم کاملی که می‌خواستم را نوشتم و ساختم – آیا می‌دانم که اتفاقی برای «دارک‌سید» می‌افتد... بله. می‌دانم چه پیش می‌آید. گمانه‌زنی و بحث پیرامون آن می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، هیچ اشکالی ندارد.»

هرچند کارگردان پاسخ دقیقی به فرجام «دارک‌سید» نمی‌دهد اما دست کم هواداران «کات اسنایدر» و نیمی از داستان او را به صورت کامل خواهند دید. «لیگ عدالت زک اسنایدر» نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ از HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۴۲

حقیقتا اهمیتی نداره واسمون

نمایش اسپویل