news-background
news-background

«زک اسنایدر» نسخه زنانه فیلم Wrestler را به «ایمی آدامز» پیشنهاد کرده است

 

اسنایدر بازی در نقش یک بدنساز را به آدامز پیشنهاد کرده است.

 

«زک اسنایدر» در مصاحبه با «تلگراف» فاش کرده است که ایده بازی در نسخه زنانه «کشتی‌گیر» (The Wrestler) «دارن آرونوفسکی» را در حین تولید «لیگ عدالت» (Justice League) به «ایمی آدامز» پیشنهاد کرده است. آدامز در «لیگ عدالت»، «مرد پولادین» (Man of Steel) و «طلوع عدالت» (Dawn of Justice) نقش «لوییس لین» را بازی کرده است. فیلمنامه چنین پروژه‌ای نوشته نشده اما اسنایدر می‌گوید آدامز از این ایده استقبال می‌کند.

اسنایدر می‌گوید: «نسخه زنانه «کشتی‌گیر» است، در مورد زن خانه‌داری از غرب میانه که اندام نسبتاً خوبی دارد و شروع می‌کند به رقابت در مسابقات بدنسازی و سپس به دام استرویدها و هورمون‌ها می‌افتد. تبدیل می‌شود به رقابتی میان تناسب اندام و خانواده، و زن خانواده‌اش را از دست می‌دهد چون همه پولش را صرف مکمل‌ها و داروها و تمرین‌ها می‌کند.»

اسنایدر اضافه می‌کند که این ایده را با آدامز مطرح کرده چون «با بازیگری چون ایمی نیاز است که دشواری‌های بازی در این نقش را دوست دارد.» این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا ایده‌اش برای نسخه زنانه «کشتی‌گیر» ارتباطی به دوری از ژانر ابرقهرمانی و برادران وارنر دارد یا نه می‌گوید: «سخت بتوان گفت که در این فیلم‌ها چه کار دیگری برای انجام دادن باقی مانده. اما به عنوان یک ژانر، احتمال موفقیتیش بالاست. بازتاب‌دهنده خود ماست، به بهترین شکل با آن ارتباط برقرار می‌کنیم، در اغلب موارد داستانی اخلاقی ارائه می‌دهد، خطرات خودش را دارد، می‌تواند چند-فرهنگی باشد، داستان‌هایش ممکن است همه‌شمول به نظر برسند. به شکل نابی نیز رضایت‌بخش است. منظورم این است که «سوپرمن» می‌تواند پرواز کند. همین ویژگی به تنهایی به‌شدت جذاب است.»

این کارگردان در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: «آن نوع تقدیر از فرم انسانی چیزی است که واقعاً به آن تمایل دارم. همیشه می‌خواستم فیلمی مذهبی و فیلمی پورنوگرافیک بسازم، و هیچ‌گاه فرصت ساختن هیچ‌یک از آن‌ها را پیدا نکرده‌ام. شاید اگر بتوانم آن دو را ترکیب کنم – یا شاید «۳۰۰» به نحوی و کم و بیش همان فیلم باشد. یا دست کم مقدمه‌ای برای آن فیلم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱

مردک روانیه. 300 چه ربطی داره به فیلم کشتی گیر The Wrestler؟ کشتی به عنوان یک ورزش چه ربطی داره به بدنسازی و استرویدها و هورمون‌ها و ...؟! مذهب و پورن چه ربطی دارن به هم؟ 300 چه ربطی داره به این دوتا؟ شاید هم داشته باشه چون من این شاهکار عالم بشریت رو ندیدم

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۰۸

الان این چه ربطی داره فیلم آرنوفسکی

نمایش اسپویل