news-background
news-background

«زک اسنایدر»: حتی از یک فریم Justice League «جاس ویدن» استفاده نمی‌کنم؛ «سوپرمن» سیاه‌پوش رونمایی شد

در حین برگزاری کامیک-کان به صورت مجازی، شنبه شب «زک اسنایدر» ویدیوی رسمی دیگری از کات کارگردان «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) رونمایی کرد. در این ویدیو، «سوپرمن» با بازی «هنری کویل» با لباس کلاسیک سیاه به محل استقرار «بروس وین» می‌آید تا با «آلفرد» با بازی «جرمی آیرونز» گفتگو کند. اسنایدر پیش‌تر گفته بود که سوپرمن او در این نسخه نقش بسیار مهم‌تری خواهد داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هواداران دنیای سینمایی دی‌سی در  صحنه‌های حذف‌شده‌ی دیسک‌های بلو-ری کات «جاس ویدن» که سال ۲۰۱۷ منتشر شدند، تصاویری از از لباس سیاه «سوپرمن» دیده بودند، اما اسنایدر تأیید می‌کند که در مقاطعی از فیلم خود «سوپرمن» لباسش را تغییر می‌دهد. اسنایدر اواسط ماه ژوئن تیزر کوتاه دیگری از کات خود رونمایی کرده بود. در رویداد «دی‌سی فن دام» (DC Fan Dome) که قرار است در ماه آگست برگزار شود، هواداران باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم از جمله عنوان رسمی و مدت آن باشند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اسنایدر می‌گوید از هیچ‌یک از تصاویر ضبط شده توسط «جاس ویدن» در کات جدیدش استفاده نخواهد کرد.‍ او در پنل کامیک-کان «لیگ عدالت»، در مورد اینکه دقیقاً از چه تصاویری برای ساخت کات خود استفاده خواهد کرد گفت: «پیش از آنکه بخواهم حتی یک فریمی که توسط من فیلمبرداری نشده را به کار ببرم، آن را نابود می‌کنم و در آتش می‌سوزانم.»

اسنایدر اضافه می‌کند: «این یک حقیقت غیرقابل تغییر لعنتی است. اگر چیزی در این فیلم شما را به یاد نسخه‌ی اکران شده بیندازد – نسخه‌ای که دوباره باید بگویم هرگز ندیده‌ام – به این علت خواهد بود که من فیلمبرداری‌اش کرده بودم، و برای آن نسخه‌ی فرانکنشتاین-واری که روی پرده رفت قرض گرفته شده بود.»

کارگردان روشن‌تر از این نمی‌تواند بگوید که از نسخه‌ی سال ۲۰۱۷ «لیگ عدالت» متنفر است. هرچند او نامی از «جاس ویدن» نمی‌برد اما عبارت «حتی یک فریمی که توسط من فیلمبرداری نشده» گویای مسائل بسیاری است.

«لیگ عدالت زک اسنایدر» در سال ۲۰۲۱ از HBO Max پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵

به به. یه justice league آشغال دیگه. دقیقا همون چیزی که میخواستم.

نمایش اسپویل