news-background
news-background

ادعای جدید «زک اسنایدر»: کات کارگردان Justice League یک فیلم چهار ساعته است نه یک سریال

حواشی پیرامون فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) یا «کات اسنایدر» (Snydercut) یا کات کارگردان «لیگ عدالت» (Justice League) به زودی به پایان می‌رسد. پس از جدایی اسنایدر از «لیگ عدالت» در مرحله‌ی پس از تولید، برادران وارنر «جاس ویدن» را جایگزین او کرد. ویدن صحنه‌های جدیدی فیلمبرداری کرد و لحن آن را تغییر داد و در همین حین «ری فیشر» با او و تهیه‌کنندگان درگیر شد.

کمپین «کات اسنایدر را منتشر کنید» چند ماه قبل سرانجام جواب داد و استودیو اعلام کرد که حاضر است بودجه‌ای برای تکمیل کات اسنایدر تأمین کند و سپس آن کات را به عنوان یک مینی‌سریال چند اپیزودی از طریق شبکه‌ی HBO Max روی ایر ببرد. اسنایدر فیلمبرداری چند دقیقه صحنه را با بعضی از بازیگران آغاز و تیزری که حتی آن هم از گزند حاشیه در امان نماند عرضه کرد.

اما به نظر می‌رسد که تغییر دیگر در برنامه‌های اسنایدر و برادران وارنر ایجاد شده باشد. این کارگردان که در پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی Vero بسیار فعال است اخیراً فاش کرد که کات او در ماه مارس پخش خواهد شد. آخر هفته‌ی گذشته نیز او در پاسخ به این پرسش که آیا «کات اسنایدر» یک سریال است یا یک فیلم «یک‌-باره‌ای» می‌گوید: «یک-باره‌ای».

علی‌رغم ادعای اسنایدر، هنوز مشخص نیست که آیا برادران وارنر و HBO Max این نحوه‌ی پخش را تأیید کرده‌اند یا نه. روشن است که انتشار این کات در قالب یک مینی‌سریال چند اپیزودی مخاطبین را مدت بیشتری درگیر شبکه می‌کند و ترفند بهتری برای بازاریابی است. اما به نظر می‌رسد که کات اسنایدر به صورت یک فیلم منتشر خواهد شد.

«هنری لنیکس» بازیگر فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) اسنایدر اخیراً تأیید کرد فیلمبرداری نقش «شکارچی مریخی» (The Martian Manhunter) را به پایان رسانده است. «جرد لتو» بازیگر نقش «جوکر» که پیش‌تر بازگشت خود را به صراحت اعلام نمی‌کرد، در مصاحبه‌ای سرانجام گفت که بازگشت به نقش «جوکر» خوشایند بوده است: «چنین نقش‌هایی می‌تواند دشوار و پیچیده باشد، اما آزادی عمل وجود دارد. برای من واقعاً لذت بخش بود.»

تنها ابهام باقی مانده این است که آیا «ری فیشر» برای فیلمبرداری مجدد صحنه‌های مرتبط با شخصیت «سایبورگ» با اسنایدر همکاری کرده است یا نه. او پس از انتقاد از سران برادران وانر که به گفته‌ی او از رفتار «غیرحرفه‌ای» ویدن حمایت کرده‌اند، از فیلم «فلش» (The Flash) کنار گذاشته شد.

اسنایدر وعده داده است که پوستر رسمی «لیگ عدالت» به زودی از راه می‌رسد اما می‌گوید برنامه‌ای برای تولید قسمت دوم فیلم ندارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱

این میتونه یا دنیای دی سی رو نجات بده یا نابود کنه

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۰۳

چی بود خدا وکیلی این فیلم انقدر روش مانور میدن

نمایش اسپویل