news-background
news-background

«زک اسنایدر»: پروژه بعدی‌ام شاید یک فیلم پورن مذهبی باشد؛ فیلم 300 از نظر فلسفی یک پورن است؛ اسنایدر «لیگ عدالت» را برای «کریستفر نولان» به شکل خصوصی اکران کرده است

«پورن مردگان» ممکن است پروژه بعدی «زک اسنایدر» با الهام از فیلم «۳۰۰» باشد.

 

«زک اسنایدر» می‌گوید فیلم بعدی او ممکن است پورن باشد. این کارگردان که به‌تازگی فیلم‌های «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Justice League)‌ و زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را از اچ‌بی‌او مکس و نت‌فلیکس پخش کرده، در مصاحبه با «تلگراف» از تمایل خود برای ادغام دو ژانری گفته که نقطه مقابل یکدیگرند: مذهب و پورن. او ادعا می‌کند که می‌تواند راهی برای تولید چنین فیلمی پیدا کند.

اسنایدر به «تلگراف» در مورد فیلم «۳۰۰» می‌گوید: «آن نوع تقدیر از فرم انسانی چیزی است که واقعاً به آن تمایل دارم. همیشه می‌خواستم فیلمی مذهبی و فیلمی پورنوگرافیک بسازم، و هیچ‌گاه فرصت ساختن هیچ‌یک از آن‌ها را پیدا نکرده‌ام. شاید اگر بتوانم آن دو را ترکیب کنم – یا شاید «۳۰۰» به نحوی و کم و بیش همان فیلم باشد. یا دست کم مقدمه‌ای برای آن فیلم.»

این فیلمساز می‌گوید معتقد است که «۳۰۰ از منظر فلسفی و در برخی سطوح» شکلی از پورن است. این فیلم با بازی «جرارد باتلر» بازگویی «نبرد ترموپیل» از دومین دوره جنگ‌های ایران و یونان است.

اسنایدر در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» برادران وارنر را به صورت خصوصی برای «کریستفر نولان» اکران کرده است: «کریس از زمان فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در این پروژه مشارکت داشت، بنابراین فکر می‌کنم برای او روان‌پاک‌کننده بود تا مثل همه فیلم را ببیند. بعد از آن بحثی طولانی کردیم در مورد اینکه دیدن یک فیلم چهار ساعته در سالن سینما چه حسی دارد و او گفت که فکر می‌کند حس حماسی فیلم را بازیافته – جنبه‌ای افسانه‌ای که به نظر من در ذات داستانی بود که بازگو می‌کردم. البته من آن نسخه دیگر [«جاس ویدن» در سال ۲۰۱۷] را ندیده‌ام، اما به ظاهر راهی برای منحرف کردن جنبه‌های افسانه‌ای‌اش وجود داشته. از نگاه من، این [کات اسنایدر] تنها رشته‌ای است که وقتی آن را می‌کشید تمام مسائل را آشکار می‌کند. این بود که هر دوی ما بسیار خوشحال بودیم که می‌دیدیم فیلم دوباره سر هم شده.»

«ارتش مردگان» اسنایدر جمعه گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۷

فکر میکنم همین جملاتِ تخمی بیانگر میزان تخمی بودن فیلماشه. آدم خوش شانسی که ذره ای استعداد نداره. همون 300 هم به لحاظ فرمی انقدر چرته که صحبت درباره موضوعش بیراهه گفتنه. شاید فقط نولان میتونه 4 ساعت فیلم این آدمو ببینه و حتی ازش تعریف هم بکنه. جفتشون کارنامه‌ی بی ارزشی دارن. دنیای فعلی دنیای آدم کوچیکاست. حیف.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۶

فکر کن 4 ساعت نولان بدبخت رو نشونده و فیلم فوق ک... ش....ش رو نشونش داده، و اون بدبختم هم تو رودربایستی افتاده و نتونسته چیزی بگه.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۳

چرا 300 رو نزاشتین تو سایت؟! یعنی چی؟!!!

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱

حذف نشده دوست عزیز. برای دسترسی لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید.

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۱

گمون کنم میخاد به عمو جانی لباس پدر روحانی بده ??

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰

چه ذهن خلاقی داره بنده خدا

نمایش اسپویل
بیشتر