news-background
news-background

زک اسنایدر: برادران وارنر تمایلی به فیلم Army Of The Dead نداشت؛ برنامه‌ای برای ادامه Justice League وجود ندارد

«زک اسنایدر» در ماه‌های اخیر علاوه بر کار بر روی کات کارگردان «لیگ عدالت» (Justice League)، فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army Of The Dead) را برای نت‌فلیکس تولید کرده است. چراغ سبز نشان دادن وارنرها به اسنایدر برای تکمیل کات کارگردان «لیگ عدالت» سبب شد که عرضه‌ی «ارتش مردگان» با تأخیر مواجه شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اینترتینمنت ویکلی» اولین تصاویر رسمی از «ارتش مردگان» را رونمایی کرده است. اسنایدر در مصاحبه با این مجله فاش می‌کند که ایده‌ی یک فیلم در ژانر زامبی و سرقت در ابتدا با استقبال برادران وارنر مواجه نشده است. او می‌گوید: «نمی‌خواستند پول زیادی روی یک فیلم زامبی خرج کنند، یا آن را زیاد جدی بگیرند. همیشه می‌گفتم: «ببینید بچه‌ها، این فیلم فراتر است از [یک فیلم زامبی معمولی]»، اما استقبال نشد.»

نت‌فلیکس به سرعت این پروژه را خریداری کرد. اسنایدر به یاد می‌آورد: «با نت‌فلیکس در یک جلسه بودیم و ن در مورد بعضی از فیلمنامه‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کردم حرف می‌زدم. و ایده‌ی این فیلم را به [اسکات استوبر مدیر فیلم‌های اریجینال نت‌فلیکس] دادم و او جواب داد: «خودش است! برو فیلمنامه‌اش را بنویس تا بسازیمش.» گفتم: «منظورتان همین الان است؟» گفت: «فردا بنویسش تا یک هفته‌ی آینده فیلمبرداری‌اش کنیم.»»

نت‌فلیکس چنان مشتاق تولید این پروژه بود که هزینه‌ی تولید یک سریال انیمیشن پیش‌درآمد را نیز تأمین کرد. تاریخ پخش فیلم «ارتش مردگان» مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که نت‌فلیکس آن را تابستان آینده منتشر کند.

اسنایدر می‌گوید: «یک فیلم زامبی و سرقت تمام عیار و کامل است، بنابراین به شکلی فوق‌العاده ژانر در ژانر است. اگر انتظار یک بلوای زامبی ناب داشته باشید به آن خواهید رسید، ۱۰۰ درصد. اما شخصیت‌های شگفت‌انگیز و ماجراجویی خارق‌العاده‌ای هم وجود دارد. مخاطبین را غافلگیر می‌کند چرا که گرما و احساسات واقعی زیادی به همراه این شخصیت‌های بی‌مانند است.»

این کارگردان پیش‌تر در مصاحبه با «کامیک‌بوک» نیز ادعا کرده است که برنامه‌ای برای تولید یک فیلم دیگر در دنیای دی‌سی پس از «لیگ عدالت» ندارد. اسنایدر اعتراف می‌کند:‌ «ببینید، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که بتوانم «لیگ عدالت»‌ را تمام کنم. حقیقت این است و گزارش‌هایش منتشر شده که من هیچ مشکلی با آن ندارم، یک فیلم قدیمی است. فیلمی چندین ساله است که بر رویش کار می‌کنم. دنیای دی‌سی مسیر خودش را ادامه داده و این هیچ اشکالی ندارد.»

اسنایدر اضافه می‌کند: «کارهایی انجام داده‌ام و برای این شخصیت‌ها ایده‌هایی داشته‌ام و می‌خواستم آن‌ها را ادامه دهم، و همه می‌دانند که بیش از یک فیلم قرار بود بسازم – پنج فیلم یا چیزی در همین حدود – اما سرم گرم است. پروژه‌ها زیادی در حال توسعه دارم. آیا اینکه هواداران تا این حد به آن مسیر پایبندند جذاب است؟ بله، شگفت‌آور است، من بسیار خوشحالم و هیجان‌زده‌ام تا هرچه زودتر «لیگ عدالت» را ببینند تا اکسیر کامل فیلم را بنوشند. اما اینکه آیا ادامه می‌دهم؟ برنامه‌ای ندارم. همان‌گونه که گفتم، انتظار نداشتم که به اینجا برسم، بنابراین کسی چه می‌داند؟»

صداقت اسنایدر در مورد نداشتن برنامه‌های بیشتر قابل ستایش است. چه کسی فکر می‌کرد که وارنرمیدیا با مشکلات اقتصادی‌اش حاضر شود ۷۰ میلیون دلار بر روی یک فیلم اکران شده هزینه کند؟ بنابراین پیش‌بینی آینده و احتمال بازگشت اسنایدر ناممکن است.

«والتر هامادا» مدیر «دی‌سی فیلمز» به تازگی قراردادش را تا سه سال آینده تمدید کرده است. اخیراً گزارش شد که نقش «سایبورگ» با بازی «ری فیشر» به دنبال اختلافات او با سران برادران وارنر از فیلم اختصاصی شخصیت «فلش» (The Flash) به کارگردانی «اندی موشتی» حذف شده است.

«لیگ عدالت زک اسنایدر» قرار است در ماه مارس از شبکه‌ی HBO Max پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید