news-background
news-background

«زک اسنایدر»: فیلمنامه قسمت سوم 300 را در حین پاندمی نوشتم اما برادران وارنر مخالف ساخته شدنش بود

اسنایدر می‌گوید وارنرها رابطه خوبی با او ندارند: «کاری نمی‌تواند کرد.»

 

فیلم «۳۰۰» اولین پروژه «زک اسنایدر» برای استودیوی برادران وارنر بود و آغازگر رابطه‌ای که ۱۵ سال به طول انجامید. این فیلم از کتاب کامیک «لین وارلی» و «فرانک میلر» اقتباس شده بود و در سراسر دنیا ۴۵۶ میلیون دلار فروخت. دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۴ تحت عنوان «۳۰۰: ظهور امپراطوری» ساخته شد و ۳۳۷ میلیون دلار فروش کرد.

اسنایدر به تازگی در مصاحبه با «پلی‌لیست» فاش کرده است که استودیوی برادران وارنر به تولید قسمت سوم «۳۰۰» تمایل داشته تا جایی که او در حین پاندمی فیلمنامه آن را هم به نگارش درآورده است.

اسنایدر می‌گوید: «در حین پاندمی، قراردادی با برادران وارنر داشتم و چیزی را نوشتم که قرار بود بخش پایانی «۳۰۰» باشد. اما وقتی نوشتنش را شروع کردم فیلم کاملاً متفاوتی از آب درآمد. در مورد «اسکندر کبیر» می‌نوشتم اما تبدیل شده به فیلمی در مورد رابطه میان هفستیون و اسکندر. و یک داستان عاشقانه از آب درآمد. بنابراین درخور قسمت سوم فیلم نبود.»

اسنایدر دنباله‌ای که وارنرها می‌خواستند تحویل نداد و در نتیجه تولید قسمت بعدی «۳۰۰» لغو شد. این فیلمساز اضافه می‌کند: «ایده‌ای وجود داشت و واقعاً عالی بود. نامش «خون و خاکستر» است و یک داستان عاشقانه زیبا، به همراه [صحنه‌های] نبرد. بسیار دوست دارم که بسازمش، [برادران وارنر] مخالفت کرد... می‌دانید، رابطه خوبی با من ندارند. کاری نمی‌توان کرد.»

اسنایدر به دنبال جدایی از برادران وارنر همکاری تازه‌ای با نت‌فلیکس آغاز کرده و فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را ساخته است. حواشی پیرامون «لیگ عدالت» (Justice League) رابطه میان اسنایدر و استودیو را شکرآب کرد. «دبرا اسنایدر» همسر زک و تهیه‌کننده آن فیلم اخیراً از مزایای همکاری با نت‌فلیکس نسبت به برادران وارنر گفته بود.

«دبرا اسنایدر» می‌گوید: «من مطلقاً هیچ اطلاعاتی در مورد [پخش «لیگ عدالت»] از شبکه اچ‌بی‌او مکس دریافت نکرده‌ام. مطلقاً هیچ. [نت‌فلیکس] جزئیات بیشتری [از «ارتش مردگان»] با من به اشتراک می‌گذارد و اطلاعاتی را به من می‌دهد که نشان‌دهنده وضعیت خوب فیلم است. آن‌ها آمار فروش فیلم در سینما را منتشر نمی‌کنند چون واقعاً مسئله مهم فروش گیشه نیست – در ۶۰۰ سینما اکران خواهد شد اما هدف بیش از این است، فیلم بزرگی است و آن‌ها می‌خواهند به رویدادی سینمایی تبدیلش کنند.»

«ارتش مردگان» ۲۱ می از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۲۶

این هم یه فیلم نژادپرستانه و پر از تعصب دیگه تولید هالیوود. زاک اسنایدر دست از سر ایرانیها بر نمیداره چون پول خوبی توشه

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵

زاک اسنایدر، سیروس مقدم و محسن تنابنده هالیوود

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۴۳

من که میگم این فیلمساز آشغال و مردم آزاریه. انسانیت سرش نمیشه. حالا باز برید برای فیلمای بنجلش کامنت بذارید

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۲۳

این آدم نمیشه؟ تنش می خاره؟؟؟؟ ما بدبخت ها هم از داخل کشور داره تاریخمون نابود میشه هم از خارج کشور.

نمایش اسپویل