news-background
news-background

«زک اسنایدر» می‌گوید صحنه زامبی برهنه را از Army of the Dead حذف کرده است؛ «زیاده‌روی بود»

فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نت‌فلیکس به کارگردانی «زک اسنایدر» رده سنی R دریافت کرده اما یکی از صحنه‌های جنسی آن با تصمیم خود فیلمساز حذف شده است. اسنایدر یکی از سکانس‌های «ارتش مردگان» را حذف کرده چون معتقد بوده که این کار «زیاده‌روی» است. این کارگردان در پاسخ به این پرسش «ساندی تایمز» که آیا در فیلم زیاده‌روی کرده یا نه می‌گوید: «بله. یک سکانس وجود داشت که بخشی از آلت تناسلی بزرگ یکی از استریپرهای مرد نشان داده می‌شد. فکر کردیم که این کار زیاده‌روی است.»

در «ارتش مردگان» اسنایدر زامبی برهنه را به مخاطبین نشان نخواهد داد اما حیوانات و جانوران زامبی‌شده دیگر از جمله ببر و اسب در فیلم وجود دارند. پیش‌تر گزارش شده بود که گروه جلوه‌های ویژه فیلم یک ببر زامبی را بر اساس ببرهای «کارول بسکین» از مستند «ببر شاه» (Tiger King) خلق کرده‌اند. این گروه یک هفته در باغ وحش بسکین گذراندند و بر روی یکی از ببرها تحقیق کردند تا شخصیت ببر «ولنتاین» را در فیلم طبیعی‌تر نشان دهند.

«دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند. دیگر بازیگران فیلم «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» خواهند بود.

اسنایدر که پس از بازسازی «طلوع مردگان» (Dawn of the Dead) «جورج رومرو» به ژانر زامبی بازگشته و با «ارتش مردگان» بار دیگر از نحوه نامگذاری فیلم‌های آن کارگردان الهام گرفته است. او به «ساندی تایمز» می‌گوید: «جورج رومرو می‌گفت همه آن فیلم‌ها تفسیرهایی اجتماعی بوده‌اند. ما هم احساس کردیم که وظیفه داریم با این فیلم همین کار را انجام دهیم. فیلم‌های زامبی اگر کمی ویرایش شوند موقعیتی عالی خواهند شد برای حرف زدن از انسان‌ها. کار ما یک فیلم هیولایی است که هیولایش خود ما هستیم. بیشتر یک فیلم اجتماعی است تا یک فیلم علمی – علم اما و اگر زیادی دارد!»

اسنایدر علاوه بر این قصد داشته که ژانر زامبی را هم به پیش ببرد. او می‌گوید: «می‌خواستم تلاش کنم، مثل یک شخصیت شرور خوب، و کاری کنم که زامبی‌ها تا حد ممکن سمپاتیک باشند. می‌خواهم طرفدار زامبی‌ها شوید.»

«ارتش مردگان» ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید